Jaka kamera-pułapka do 1500 zł do monitowania działki?

1. Data: 2019-09-30 19:24:36

Temat: Jaka kamera-pułapka do 1500 zł do monitowania działki?
Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sąsiad zielony w internetach poprosił o pomoc mnie, zielonego w
kamerach-pułapkach...

2. Data: 2019-10-09 08:58:50

Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-30 19:24, JDX wrote:
> Sąsiad zielony w internetach poprosił o pomoc mnie, zielonego w
> kamerach-pułapkach...

działka czyli prądu nie ma?

jest gdzie zamontować - wysokość?

monitorowany obszar w m^2?

trzeba ukryć czy wandaloodporna?

ma dać znać że ktoś tam jest czy umożliwić identyfikację?

coś konkretnego niszczą, kradną czy po prostu piją wina lub wyrzucają
śmieci byle gdzie?

papier ścierny
Tania kamera o sensownej jakosci obrazu
Okno VELUX