Jak Niemcy zabijają Polaków

1. Data: 2019-05-31 08:09:24

Temat: Jak Niemcy zabijają Polaków
Od: ń <...@...n> szukaj wiadomości tego autora

BSH zabiło markę Zelmer:
https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/zelmer-kon
iec-malego-agd-pod-polska-marka/3c3p9yq
Osrasz to?

2. Data: 2019-06-02 17:09:12

Temat: Re: Jak Niemcy zabijają Polaków
Od: "rabatseniora.pl" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 maja 2019 08:09:26 UTC+2 użytkownik ń napisał:
> BSH zabiło markę Zelmer:
> https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/zelmer-kon
iec-malego-agd-pod-polska-marka/3c3p9yq
> Osrasz to?

Nie ma zakazu otwierania polskich fabryk produkujących AGD a najlepiej zatrudniającej
Polaków i płacących im godnych wynagrodzeń.
Do dzieła!

3. Data: 2019-06-03 11:08:46

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-06-02 o 17:09, rabatseniora.pl pisze:
> Do dzieła!

Tak. Teraz to już jest WOLNOŚĆ GOSPODARCZA pełną gębą ;-)

4. Data: 2019-06-28 10:16:59

Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

"rabatseniora.pl" <s...@g...com> napisał(a):

iec-malego-agd-pod-polska-marka/3c3p9yq

>Nie ma zakazu otwierania polskich fabryk produkujących AGD a najlepiej
zatrudniającej Polaków i płacących im godnych wynagrodzeń.
>Do dzieła!

Marzyciel. I naiwniak.

5. Data: 2020-01-02 10:23:02

Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nawet myślę, że nie ma zakazu budowy polskich autostrad przez Polaków.
Taki np. Hitler budował niemieckimi rękami.
I teraz się zastanów, jak francuski i niemiecki producent AGD wchodzą do sieci
sklepów w Polsce, a jak polski producent do sieci
sklepów we Francji i Niemczech.

-----

6. Data: 2020-01-02 17:59:10

Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.rp.pl/Przemysl-Obronny/200109923-Die-Welt-Niemcy
-i-Francja-wykluczaja-Polske-z-projektow-zbrojeniowy
ch.html

-----
> Nie ma zakazu otwierania polskich fabryk produkujących AGD a najlepiej
zatrudniającej Polaków i płacących im godnych wynagrodzeń.

Wkladka do drzwi Witex
Odkurzacz do prania tapicerek
Abonament za prad
Czym wg Niemców powinni zajac sie P0lacy?