Abonament za prad

1. Data: 2019-04-22 07:28:47

Temat: Abonament za prad
Od: mari <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam zamiar kupic działke (nic w chwili obecej nie bedzie budowane) jest
podlaczony prad na działke i mam pytanko, czy placi sie cos miesiecznie
za prad ? jak tak to ile ? z pradu nie bede korzystał

2. Data: 2019-04-23 20:13:48

Temat: Re: Abonament za prad
Od: t-1 <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-04-22 o 07:28, mari pisze:
> [...]
> podlaczony prad na działke i mam pytanko, czy placi sie cos miesiecznie
> za prad ? jak tak to ile ? z pradu nie bede korzystał

Płaci się opłaty stałe (inaczej abonament, co by to nie znaczyło),
kilkanaście złotych.
Jak nie będziesz korzystał z prądu to zrezygnuj.
Ale musisz się liczyć z dodatkowymi kosztami gdy zechcesz korzystać.

3. Data: 2019-04-24 20:46:21

Od: Piotr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2019 07:40:02 UTC+2 użytkownik mari napisał:
> [...]
> podlaczony prad na działke i mam pytanko, czy placi sie cos miesiecznie
> za prad ? jak tak to ile ? z pradu nie bede korzystał

to chyba podchodzi pod tzw. prąd budowlany u mnie to było ok 60 zł miesięcznie za
abo i 2x drożej na 1kwh
nie obraź się ale telefon do lokalnego dystrybutora zajął by ci mniej czasu niż
pisanie posta na grupie

ATTENZIONE ALLA ASSASSINA NAZISTA CINZIA LONGERI DI CRIMINALIE MEDIASET, MAFIASET, NDRANGASET, NAZISTSET. COME PUR DI CRIMINALISSIMA ETERNAL ESSENCE E DI SEGRATE. NATA A LODI IL 31.1.1970. SEMPRE AD ARCORE-HARDCORE A SBOCCHINARE E PRENDER NEL CULO...
Czym wg Niemców powinni zajac sie P0lacy?
Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
Czym zmyc farbe z cegły klinkierowej