Abonament za prad

1. Data: 2019-04-22 07:28:47

Temat: Abonament za prad
Od: mari <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam zamiar kupic działke (nic w chwili obecej nie bedzie budowane) jest
podlaczony prad na działke i mam pytanko, czy placi sie cos miesiecznie
za prad ? jak tak to ile ? z pradu nie bede korzystał

2. Data: 2019-04-23 20:13:48

Temat: Re: Abonament za prad
Od: t-1 <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-04-22 o 07:28, mari pisze:
> [...]
> podlaczony prad na działke i mam pytanko, czy placi sie cos miesiecznie
> za prad ? jak tak to ile ? z pradu nie bede korzystał

Płaci się opłaty stałe (inaczej abonament, co by to nie znaczyło),
kilkanaście złotych.
Jak nie będziesz korzystał z prądu to zrezygnuj.
Ale musisz się liczyć z dodatkowymi kosztami gdy zechcesz korzystać.

3. Data: 2019-04-24 20:46:21

Od: Piotr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2019 07:40:02 UTC+2 użytkownik mari napisał:
> [...]
> podlaczony prad na działke i mam pytanko, czy placi sie cos miesiecznie
> za prad ? jak tak to ile ? z pradu nie bede korzystał

to chyba podchodzi pod tzw. prąd budowlany u mnie to było ok 60 zł miesięcznie za
abo i 2x drożej na 1kwh
nie obraź się ale telefon do lokalnego dystrybutora zajął by ci mniej czasu niż
pisanie posta na grupie

Czym wg Niemców powinni zajac sie P0lacy?
Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
Czym zmyc farbe z cegły klinkierowej
Który proszek z wybielaczem optycznym?