Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne

1. Data: 2019-02-11 10:32:05

Temat: Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
Od: fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
Jakie wężyki przyłączeniowe (jakich producentów) do baterii, spłuczek
itp. można aktualnie uznać za najlepsze (najtrwalsze)?
f.

2. Data: 2019-02-11 17:28:01

Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

Niemieckie Made in Germany.

-----
> Jakie wężyki przyłączeniowe do baterii, spłuczek itp. można aktualnie uznać za
najlepsze?

3. Data: 2019-02-11 19:35:11

Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzień dobry,
> Jakie wężyki przyłączeniowe (jakich producentów) do baterii, spłuczek
> itp. można aktualnie uznać za najlepsze (najtrwalsze)?

Pytasz bo chcesz je założyć i zapomnieć o nich czy jak?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

4. Data: 2019-02-11 20:08:33

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2019 o 10:32, fonon pisze:
> Dzień dobry,
> Jakie wężyki przyłączeniowe (jakich producentów) do baterii, spłuczek
> itp. można aktualnie uznać za najlepsze (najtrwalsze)?
> f.
Sprawdź, jakie metale połączysz. U mnie miałem piecyk łazienkowy
podłączony giętkim wężykiem do mosiężnego przyłącza z jednej strony i do
żeliwnego nypla z drugiej. Pięknie to skorodowało elektrochemicznie po
6-7 latach.
Jacek

5. Data: 2019-02-12 00:05:37

Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

Np. Schell:
www.schell.eu/deutschland-de/produkte/eckventile/fle
xible-schlaeuche.html

-----

6. Data: 2019-02-12 09:51:18

Od: Tomotron <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

osobiście zamontowałem wszędzie takie:
https://www.karbowane.pl/wezyki-do-baterii-c-13.html

są jeszcze z chromowanej rurki miedzianej, łatwo się formuje
https://www.schell.eu/polska-pl/produkty/regulacyjne
-zawory-katowe/rury-miedziane/details/artikel/084800
699.html

7. Data: 2019-02-17 11:09:57

Od: fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Konkretna propozycja.
Czytałem kiedyś o wyższości poprzecznych zacisków nad wzdłużnymi, które
stosuje ten producent. Zapewne, jak zwykle - może być bardzo dobry
produkt w "gorszej" technologii i kiepski w "lepszej".
f.

8. Data: 2019-02-19 11:23:21

Od: fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po krótkim rozpoznaniu oferty sklepów znalazłem jedynie wężyki Invena z
zaciskami poprzecznymi. Pozostałe mają zaciski wzdłużne (w tym polecane
w tym wątku produkty firmy Schell). Jako ciekawostka - w Leroy Merlin są
również wężyki z 20-letnią "gwarancją". Większoś producentów gwarantuje
10 lat eksploatacji.
f.

9. Data: 2019-03-30 11:21:22

Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

Co to są zaciski poprzeczne, a zaciski wzdłużne?

-----

10. Data: 2019-03-30 21:05:11

Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2019 o 11:21, ń pisze:
> Co to są zaciski poprzeczne, a zaciski wzdłużne?
>

> -----

Co to za kretyn, który nie umie cytować?

--
Czarek

Czym zmyc farbe z cegły klinkierowej
Który proszek z wybielaczem optycznym?
Uważajcie na oszustwa przy fakturach za media
rysy na panelach - czym usunac?
zlew NIE Ikea, syfon Ikea - da rade?