Uważajcie na oszustwa przy fakturach za media

1. Data: 2018-12-17 12:16:52

Temat: Uważajcie na oszustwa przy fakturach za media
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga na rozliczanie mediów, sprawdzajcie rzetelność dostawców!
Właśnie przyłapałem PGNiG na oszustwie przy rozliczaniu energii
elektrycznej.
Mechanizm oszustwa jest bardzo prosty: przy prognozowaniu kolejnego
okresu, jako początkowy wpisują stan licznika o kilkaset kilowatogodzin
niższy, niż był w zakończonym okresie rozliczeniowym. W ten sposób
zwiększa się, niczego nie świadomym użytkownikom, zużycie nawet o 30%.
Sprawdziłem u siebie faktury za dwa półroczne okresy rozliczeniowe i na
obu jest oszustwo tą samą metodą. Być może nie zwróciłbym na to uwagi,
gdyby nie było to aż tak pazerne.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

2. Data: 2018-12-18 11:30:37

Temat: Re: Uważajcie na oszustwa przy fakturach za media
Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-17 o 12:16, Akarm pisze:
> [...]
> Sprawdziłem u siebie faktury za dwa półroczne okresy rozliczeniowe i na
> obu jest oszustwo tą samą metodą. Być może nie zwróciłbym na to uwagi,

To jestem bezpieczny, mnie PGNiG sprzedaje tylko gaz ;)

rysy na panelach - czym usunac?
zlew NIE Ikea, syfon Ikea - da rade?
zabezpieczenie wodomierza zima
Silnik nawiewu
DeDietrich Diematic3 praca pompy obiegowej