zabezpieczenie wodomierza zima

1. Data: 2018-11-17 15:22:07

Temat: zabezpieczenie wodomierza zima
Od: karol <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam
wodomierz na zewnatrz, czym go zabezpieczyc przed zima ?

2. Data: 2018-11-17 21:04:46

Temat: Re: zabezpieczenie wodomierza zima
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-17 o 15:22, karol pisze:
> witam
> wodomierz na zewnatrz, czym go zabezpieczyc przed zima ?

Snopkiem.
A będzie pobór wody czy nie?

3. Data: 2018-11-18 07:10:42

Od: karol <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-17 o 21:04, t-1 pisze:

> Snopkiem.
> A będzie pobór wody czy nie?

nie bedzie, czy wystarczy ze spuscilem wode i zakrecilem zawor ?

4. Data: 2018-11-18 12:51:41

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.11.2018 o 07:10, karol pisze:

> nie bedzie, czy wystarczy ze spuscilem wode i zakrecilem zawor ?

Może wystarczy, ale kto wie?
Ja przepłukuję instalację zimowym płynem do spryskiwaczy albo płynem do
chłodnic.
Nie wiem, czy ty masz taką możliwość.

--
Kaczin

5. Data: 2018-11-18 17:15:59

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-18 o 07:10, karol pisze:

> nie bedzie, czy wystarczy ze spuscilem wode i zakrecilem zawor ?

Jak nie będzie w nim wody to mu nic nie grozi.

6. Data: 2018-11-22 14:01:42

Od: "zhbick" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karol" napisał w wiadomości grup
pl...

> witam
> wodomierz na zewnatrz, czym go zabezpieczyc przed zima

Od lat mamy na ogródkach działkowych wodomierze (woda zakręcana jest
jesienią). Nie słyszałem, żeby komuś się zepsuł. Jak nie będzie w nim wody,
to nic się nie stanie.

Silnik nawiewu
DeDietrich Diematic3 praca pompy obiegowej
Zelazko z generatorem pary
czyszczenie kominu - gaz
Pytanie z tych ciekawych :)