czyszczenie kominu - gaz

1. Data: 2018-09-25 08:29:52

Temat: czyszczenie kominu - gaz
Od: kacepr <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co ile czyscicie komin mając ogrzewanie gazowe ?
Sprawdzałem 2 lata temu to czysciutko było

2. Data: 2018-09-25 17:11:05

Temat: Re: czyszczenie kominu - gaz
Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kacepr wrote:
> Witam
> Co ile czyscicie komin mając ogrzewanie gazowe ?
> Sprawdzałem 2 lata temu to czysciutko było

Obowiązek wykonywania przeglądów kominowych wprowadzono ustawą o prawie
budowlanym w 1994 roku.
Przewody wentylacyjne powinny być czyszczone raz w roku, spalinowe (od
kotłów i piecyków gazowych) - co pół roku, a dymowe (od kominków, pieców na
ekogroszek i inne paliwa stałe) - co kwartał. Nieprzestrzeganie tych
przepisów grozi grzywną.

--
Pozdr.
T.