Słupek drewniany powichrował sie

1. Data: 2018-07-27 15:49:31

Temat: Słupek drewniany powichrował sie
Od: egips <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnio zauważyłem że w wiacie garażowej jeden drewniany słupek się
zwichrował, na dole jest prosto, u góry krzywo. Boje sie ze sie rozejdzie
Robić cos z tym? Czy zostawić ?
Myslałem polakierować moze woda sie nie bedzie dostawać, bo był jedynie
impregnowany.

2. Data: 2018-07-29 12:35:20

Temat: Re: Słupek drewniany powichrował sie
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-27 o 15:49, egips pisze:
> [...]
> Robić cos z tym? Czy zostawić ?
> Myslałem polakierować moze woda sie nie bedzie dostawać, bo był jedynie

Zwichrował się nie dlatego, że moknie tylko dlatego, że wysechł.

3. Data: 2018-07-30 09:18:47

Od: egips <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-29 o 12:35, t-1 pisze:

> Zwichrował się nie dlatego, że moknie tylko dlatego, że wysechł.

Słupek podpiera wiate, wiec nic nie powinno się stac ?

4. Data: 2018-07-30 13:07:37

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.07.2018 o 09:18, egips pisze:

> Słupek podpiera wiate, wiec nic nie powinno się stac ?

A wkręty pourywał czy całe?

5. Data: 2018-07-31 12:35:03

Od: egips <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy tam są w ogóle jakies wkręty u góry :)

6. Data: 2018-08-01 11:01:44

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2018 o 12:35, egips pisze:
> nie wiem czy tam są w ogóle jakies wkręty u góry :)

lepiej sie dowiedziec ;-)

7. Data: 2018-08-01 13:30:52

Od: egips <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

nie ma wkrętów u góry, na dole jest przymocowany

8. Data: 2018-08-01 14:24:47

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2018 o 13:30, egips pisze:
> nie ma wkrętów u góry, na dole jest przymocowany

yyy...bałbym się tej konstrukcji...

9. Data: 2018-08-01 14:45:43

Od: egips <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

to jest cos takiego