Problem - jak wzmocnić deskę w łóżku

1. Data: 2018-07-23 19:37:54

Temat: Problem - jak wzmocnić deskę w łóżku
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pęka mi deska w łóżku. I tak idzie do wymiany, ale prowizorycznie chciałbym
wzmocnić. Deska grubość ok. 3cm, szer. 5cm i jakąś tam długość ok. 2m.

Najlepiej wzmocnić od dołu drugą deską (wcisnę o maks. grubości ok. 2,5cm) i
przykręcić do tej pękającej?
Rozglądałem się za jakimiś płaskownikami, ale w budowlanych ciężko o jakieś
większe rozmiary. No i ta pękająca byłaby obciążona dodatkowym ciężarem.

Czym radzicie wzmocnić na szybko?

2. Data: 2018-07-23 19:44:43

Temat: Re: Problem - jak wzmocnić deskę w łóżku
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2018 o 19:37, r...@k...pl pisze:
> [...]
> większe rozmiary. No i ta pękająca byłaby obciążona dodatkowym ciężarem.

Przykręć do tej deski od spodu drugą deskę, ale nie na płask, tylko
pionowo tak, aby wyszedł z tego "teownik". Druga deska może być krótsza
od starej, żeby nie było problemu z podparciem na końcach.
Pomysł z płaskownikiem nie ma sensu.
Jacek

3. Data: 2018-07-23 20:47:06

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-23 o 19:44, Jacek pisze:

> [...]
> pionowo tak, aby wyszedł z tego "teownik". Druga deska może być krótsza
> od starej, żeby nie było problemu z podparciem na końcach.

Deska na sztorc i kobieta na płask każdy ciężar wytrzyma.

4. Data: 2018-07-23 22:05:14

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-23 o 19:37, r...@k...pl pisze:
> Czym radzicie wzmocnić na szybko?

Z ciekawości: Ile masz lat i jakie wykształcenie?

Nie żebym... Chcę uchronić swoje dziecko :-)

PS. Mój ojciec po 70 lubi używać sznurka do wiązania słomy. Jak ładnie
zaplącze (ma w tym wprawę) to takie "druciarstwo" potrafi długo
wytrzymać :-)

5. Data: 2018-07-23 22:35:29

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 23 Jul 2018 19:44:43 +0200, w <pj546d$jhi$1@node1.news.atman.pl>, Jacek
<k...@a...com> napisał(-a):

> Przykręć do tej deski od spodu drugą deskę, ale nie na płask, tylko
> pionowo tak, aby wyszedł z tego "teownik". Druga deska może być krótsza
> od starej, żeby nie było problemu z podparciem na końcach.

Czemu na sztorc? I tak mam tylko ok. 2,5cm na grubość.
Więc mogę dać 2,5x5cm na płask lub 2,5x1cm na sztorc (lub 2,5x2cm)

6. Data: 2018-07-23 23:06:22

Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2018 o 19:37, r...@k...pl pisze:
> Czym radzicie wzmocnić na szybko?

Znajdź deskę calową gdzieś wokół domu - np. wyrwij z palety jak masz.
Przetnij kątówką (lub innym dowolnym narzędziem) wzdłuż. Przykręć
wkrętami (zwykłe, czarne do drewna) obie deski po bokach tej pękającej.

Deskę trudniej złamać w poprzek włosa niż wzdłuż.

Mateusz Bogusz

7. Data: 2018-07-23 23:35:29

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 23 Jul 2018 23:06:22 +0200, w <pj5g0j$v1n$1@node1.news.atman.pl>, Mateusz
Bogusz <m...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
> wkrętami (zwykłe, czarne do drewna) obie deski po bokach tej pękającej.
>
> Deskę trudniej złamać w poprzek włosa niż wzdłuż.

Niestety, mogę tylko od dołu.
Z boku nie ma dojścia (tapicerka).

8. Data: 2018-07-24 00:38:54

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znajdź deskę calową gdzieś wokół domu - np. wyrwij z palety jak masz.

WOW! Opad szczeny!
I to się nazywa dobra rada :-))))

--
Kaczin

9. Data: 2018-07-24 07:11:10

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2018 o 22:35, r...@k...pl pisze:
> Czemu na sztorc?
Jak wyginasz linijkę, to łatwiej się zgina na płask, czy na sztorc???
> I tak mam tylko ok. 2,5cm na grubość.
Zaraz, zaraz, to to łóżko nie ma nóg i leży na podłodze?
Jacek
PS
mam wrażenie, że jeden z nas jest idiotą

10. Data: 2018-07-24 18:55:36

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 24 Jul 2018 07:11:10 +0200, w <pj6cdg$p8l$1@node1.news.atman.pl>, Jacek
<k...@a...com> napisał(-a):

> Jak wyginasz linijkę, to łatwiej się zgina na płask, czy na sztorc???

A jeżeli linijka będzie grubości 2,5cm, to łatwiej zegnie się taka o szerokości
2cm czy 5cm? Dla jasności - grubość to wymiar pionowy (z góry do dołu).

> Zaraz, zaraz, to to łóżko nie ma nóg i leży na podłodze?

Szuflada.

> Jacek
> PS
> mam wrażenie, że jeden z nas jest idiotą

Też tego nie wykluczam.

bajery w lodówkach
Docieplanie domu
wkład kominkowy- wyłapanie sadzy
Filtr do oczyszczacza - samoróbka
Odpadł kawałek tynku z balkonu czym zalepic ?