Re: czyszczenie kominu - gaz

From: "Twardy" <x...@x...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: czyszczenie kominu - gaz
Date: Tue, 25 Sep 2018 17:11:05 +0200

kacepr wrote:
> Witam
> Co ile czyscicie komin mając ogrzewanie gazowe ?
> Sprawdzałem 2 lata temu to czysciutko było

Obowiązek wykonywania przeglądów kominowych wprowadzono ustawą o prawie
budowlanym w 1994 roku.
Przewody wentylacyjne powinny być czyszczone raz w roku, spalinowe (od
kotłów i piecyków gazowych) - co pół roku, a dymowe (od kominków, pieców na
ekogroszek i inne paliwa stałe) - co kwartał. Nieprzestrzeganie tych
przepisów grozi grzywną.

--
Pozdr.
T.