Silnik nawiewu

1. Data: 2018-11-15 15:21:37

Temat: Silnik nawiewu
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam użądzenie z nawiewem, niestety jakiś czas było w piwnicy.
Po domyciu jednak śmierdzi piwnicznym pyłem.
Nie można dokupić silnika, nie jest już produkowany.
Co zrobić by nie śmierdziało?
Kilkugodzinne włączenie nieposkutkowało.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2018-11-15 15:41:09

Temat: Re: Silnik nawiewu
Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Nov 2018 15:21:37 +0100, Stokrotka wrote:

> [...]
> Nie można dokupić silnika, nie jest już produkowany.
> Co zrobić by nie śmierdziało?
> Kilkugodzinne włączenie nieposkutkowało.

Ozon.

Roman Tyczka

3. Data: 2018-11-16 18:06:54

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ozon.

Skąd go wziąść?
Mam tylko jonizator w maleńkim oczyszczaczu powietrza.

4. Data: 2018-11-16 23:25:23

Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Nov 2018 18:06:54 +0100, Stokrotka wrote:

> Skąd go wziąść?
> Mam tylko jonizator w maleńkim oczyszczaczu powietrza.

https://allegro.pl/kategoria/obsluga-klimatyzacji-ge
neratory-ozonu-259611?order=d

Przyda się do ogólnego odświeżania/odkażania wielu rzeczy: samochód,
produkty spożywcze (owce, warzywa), pomieszczenia, itd.

Roman Tyczka

5. Data: 2018-11-18 13:40:50

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Tyczka" <n...@b...no> napisał w wiadomości

> https://allegro.pl/kategoria/obsluga-klimatyzacji-ge
neratory-ozonu-259611?order=d

> Przyda się do ogólnego odświeżania/odkażania wielu rzeczy: samochód,
> produkty spożywcze (owce, warzywa), pomieszczenia, itd.

Faktycznie nie jest źle: wystawiłam na 2h na mrozik, na balkon, połaził ,
wywietszał,
ale w domu po połowie godziny jednak smrodek wyczułam,
więc potem w domu ustawiłam tuż koło tego jonizatora w oczyszczaczu,
zaprogramowałam programatorem gniazdkowym by się sam wyłączył po godzinie
i wyszłam na dłużej.
I na razie nie śmierdzi.
Jszcze ze 2 razy ten numer zrobię by smrodek się nie odrodził i będzie ok.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

DeDietrich Diematic3 praca pompy obiegowej
Zelazko z generatorem pary
czyszczenie kominu - gaz
Pytanie z tych ciekawych :)
Czyszczenie starego miedzianego młynka