DeDietrich Diematic3 praca pompy obiegowej

1. Data: 2018-11-04 22:26:53

Temat: DeDietrich Diematic3 praca pompy obiegowej
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Mam piec Dietricha ze sterownikiem Diematic3 oraz termostatem pokojowym
Salus.
Termostat pogodowy podpięty pod wejście tel.

Steruje palnikiem jak należy ale pompa obiegowa pracuje cały czas. Nawet
jak w pokoju jest temp znacznie wyższa niż zadana a temp kotła dawno
spadła poniżej minimalnej, zadanej w sterowniku pieca.

Instrukcje od sterownika pieca przeczytałem 2 razy ale nie mogę się
doszukać czy da się uzależnić pracę pompy CO od temp kotła, temp
zewnętrznej czy jakkolwiek aby nie chodziła bezsensownie gdy piec nie
grzeje. Miał ktoś podobny problem z tym sterownikiem?

Lewis

2. Data: 2018-11-05 14:44:08

Temat: Re: DeDietrich Diematic3 praca pompy obiegowej
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 4 listopada 2018 22:26:56 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
> [...]
> zewnętrznej czy jakkolwiek aby nie chodziła bezsensownie gdy piec nie
> grzeje. Miał ktoś podobny problem z tym sterownikiem?

Wrzuć to na pl.misc.budowanie tam więcej osób w temacie rozeznanych bywa

3. Data: 2018-11-05 17:41:15

Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-05 o 14:44, Kris pisze:

> Wrzuć to na pl.misc.budowanie tam więcej osób w temacie rozeznanych bywa

Dziękuje

Lewis

Zelazko z generatorem pary
czyszczenie kominu - gaz