Witajcie

21. Data: 2001-08-03 18:42:42

Temat: Re: Witajcie
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak napisał(a):

> Hihi, ciekawe co to za dżentelman... ;)

Ja nie będę wskazywał paluszkiem - bo mnie mamusia uczyła że to nieładnie :-))
Ale byłem, widziałem i tańczyłem :-))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

22. Data: 2001-08-03 18:52:25

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwi@" napisał(a):

> W przyszłym roku Kasiu, zero takich problemów.
> Tylko co na to organizatorzy?
> Ci co umieją takie rzeczy robić i Ci co Ustroń nam zrobili,
> pewnie teraz ...... odpoczywają.

A jużci odpoczywają - nadrabiają zaległości w robocie :-))
Ta moja trzydniowa przerwa w grupowym życiorysie to nic innego
jak praca, praca ....

> Mnie to się marzy, żeby na pl.soc.inwalidzi byli wszyscy bez względu na to
> co im "dolega".

mnie też to się maży - aby ta grupa, gromadziła wszystkich niepełnosprawnych

> Inwalida jest inwalią....
> obojętnie czy:
> - pracuje czy bierze rentę,
> - czy jezdzi na wozku
> - czy nie(do)widzi
> - czy nie(do)slyszy
> człowiek jest tylko człowiekiem.
>

> I marzy mi się..... taka familijna atmosfera.
> I rozmowy.....
> był kiedyś taki program w telewizji .... :-))
> na każdy temat .....

I do tego trzeba dążyć !!!!
aby tutaj na *NASZEJ* grupie była taka właśnie atmosfera - aby były wątki o tytm
i o tamtym, aby można tutaj oprócz swoich problemach, problemach ON, były
wątki typowo familijne.

Święte słowa Sylwio

> A mój gentelman na ten czas odłożył kulę .....

Czyżby to o mnie ????

> Kosztowało mnie to trochę odwagi ale warto było.
> A wogóle to już dawno się tak dobrze nie bawiłam jak w Ustroniu ....
> Niech żałują Ci co nie przyjechali !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tu milknę ......................

> Napewno, bo jak się zjawi tyle luda ......
> to i koferencyjna nie starczy ...... :-))))))))

To wynajmniemy - amfiteatr w Ustroniu !!!!!

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

23. Data: 2001-08-03 21:09:28

Od: "Lori" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JC" <J...@t...de> napisał w wiadomości

witaj
[ciach]

| Nie byłeś w tych odczuciach odosobniony. To "targało" i innymi:-)
| A była wśród pań na wózkach i taka, która wybiera się na mistrzostwa
| Europy właśnie w tańcach na wózkach.
| No i popatrz ile straciłeś:-)
| No ale "co się odwlecze to nie uciecze" - jak sugerujesz.

Dzięki za słowa otuchy ;-))
chyba wiem która z pań nawet wygra te mistrzostwa;-)

a propos: czy jakiekolwiek panie oprócz Sylwi i Kasi czytaja te listę;-))

Lori
"...piszę maile, więc jestem..."

24. Data: 2001-08-05 16:42:35

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lori napisał(a):

> [...]
> chyba wiem która z pań nawet wygra te mistrzostwa;-)
>
> a propos: czy jakiekolwiek panie oprócz Sylwi i Kasi czytaja te listę;-))

Niestety - Panie na tej liście to prawdziwe rodzynki - zdfominowała ją niestety
brzydsza część populacji ludzkiej :-(

Ale za to jakie to fantastyczne rodzynki !!!!!!!!!!!!!!!!

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

25. Data: 2001-08-05 22:09:18

Od: "Sylwi@" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lori <l...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9khkf6$5nn$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "JC" <J...@t...de> napisał w wiadomości

Cześć :-)))

> Dzięki za słowa otuchy ;-))
> chyba wiem która z pań nawet wygra te mistrzostwa;-)

Chyba się nie mylisz.
Nie mogę sobie przypomnieć imienia tej Pani ( myślę, że mi to wybaczy ) ale
to pewnie ona tak super tańczyła z Wujkiem.
Aż mi dech zapierało jak patrzałam. Pewnie Wujek Ci podpowie i nauczy
"kroczków", bo On je opanował do perfekcji.

> a propos: czy jakiekolwiek panie oprócz Sylwi i Kasi czytaja te listę;-))

Onegdaj usiłowałam "odszukać" te panie, które napewno tu są ale tylko
czytają grupę tak po "tajniacku".
Nie chce mi się wierzyć, że nie ma tu na grupie więcej przedstawicielek płci
pięknej :-)))
Wywołacie je tylko !!!!

--
Do usłyszenia
Sylwia

e...@p...onet.pl

Gdy uda Cię Twoją rzeczywistość potraktowac jak marzenie,
to wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

Emilio.......!
niedowidzący
Re:Odpowiedz z Ministerstwa
Strona SamiSobie - list na grupe