Witam...

1. Data: 2000-02-29 11:38:25

Temat: Witam...
Od: "Tom..." <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam jestem ....nowy...

1. Data: 2000-02-29 11:44:59

Temat: Re: Witam...
Od: ostry <o...@b...eib.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tom..." napisał(a):

> witam jestem ....nowy...

Cze

Pierwszy raz jest zawsze nagorszy :)))

A tak BTW - skromne pytanie statystyczne - może
odezwą się tylko czytacze ???
Tak z ciekawości chciałbym wiedzieć ile procent
pisze a ile tylko czyta ????

1. Data: 2000-02-29 12:18:52

Od: "AniaS" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ostry, dla Ciebie wszystko!
Od jakiegoś czasu już czytam (tylko). Bardzo mi się tu podoba, ale mam
trochę wyrzutów sumienia, że się nie udzielam, więc szybko podam przepis na
najłatwiejsze i najsmaczniejsze ciasto na świecie (mąż potrafi je zjeść w
ciągu jednego dnia bez niczyjej pomocy).
Do rzeczy:
Dziad (być może już było, ale na pewno nie ostatnio):
2 szkl. mąki
1,5 szkl. cukru
niepełna szkl. oleju
4 jaja
1 szkl. posiekanych orzechów
2 duże starte jabłka
po 1 łyżeczce sody, proszku do pieczenia, kakao, cynamonu
Wszystko razem wymieszać, można nawet łyżką. Piec ok. 40 min. w ok.
180C.(Przepis na średnią tortownicę).
Pozdrawiam wszystkich.

1. Data: 2000-02-29 14:09:05

Od: k...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

ostry napisał(a) w wiadomości: <>A tak BTW - skromne pytanie statystyczne -
może
>odezwą się tylko czytacze ???
>Tak z ciekawości chciałbym wiedzieć ile procent
>pisze a ile tylko czyta ????

Ja jestem prawie 100% czytaczką, odzywam się sporadycznie, ale zdążyłam Was
tak polubić, że podzielę się moim ulubionym przepisem na pstrąga:

Potrzebna jest tuszka pstrąga, sól, tymianek, mielony cynamon, tłuczone
goździki, rodzynki i migdały (ilości nie podaję, bo zawsze biorę wszystkiego
na wyczucie). Pstrąga solimy, tymiańczymy, goździczymy i cynamonimy ;-).
Rodzynki i migdały parzymy wrzątkiem, po kilku minutach wodę odlewamy i
napychamy rybę bakaliami (mozna też dodać wiórek masła). Owijamy folią
aluminiową i wsadzamy do pieca (15 minut w 180 stopniach powinno
wystarczyć). Zamiast tuszki można użyć dwóch filetów, wtedy robimy coś w
rodzaju sandwicza: na jednym filecie układamy rodzynki z migdałami i
przykrywamy drugim. Świetnie smakuje z ryżem.

A teraz pytanie: co można zrobić z filetem z sandacza? Nigdy jeszcze tej
ryby nie jadłam, a w pobliskim super-hiper ;-) niedawno zobaczyłam i mam
ochotę spróbować, tylko nie wiem jak.

Dzięki z Mount Everestu ;-).

Camille

1. Data: 2000-02-29 14:30:22

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóż, ja filet z sandacza opłokałbym, opruszył, z obu stron tymiankie,
bazylią i solą, skropił sokiem z cytryny, odstawił na kilka godzin a potem
opruszył mąką i na patelnię -- po ok. 5-10 minut z każdej strony ( w
zależności od grubości fileta )

--I-Z-B-A--L-O-R-D-O-W--P-S-S--
STAŻYSTA-OS3 - 28752610
pocieszyciel strapionych,
trapiciel ucieszonych
Member of Spammers Club

1. Data: 2000-02-29 14:32:53

Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

> A tak BTW - skromne pytanie statystyczne - może
> odezwą się tylko czytacze ???

Objasnijcie mnie co to "BTW"

Slav

1. Data: 2000-02-29 14:54:48

Temat: Odp: Witam...
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry
> A tak BTW - skromne pytanie statystyczne - może
> odezwą się tylko czytacze ???
> Tak z ciekawości chciałbym wiedzieć ile procent
> pisze a ile tylko czyta ????

Ja też czytam regularnie i drukuję sobie ciekawsze przepisy ( i jeszcze
rozdaję współpracownikom ). Parę wykorzystałam i udały się. Pozdrawiam.
Majka

1. Data: 2000-02-29 14:55:41

Od: "Monk" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

skoro zostalam wywolana....
czytam grupę od kilku miesiecy
kopiuje przepisy do swojego folderu
czasami zadaję jakies pytanko
czasem cos ugotuje ( tak jak teraz - obiad...)
pozdrawiam
Monika

Użytkownik ostry <o...@b...eib.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@b...eib.com.pl...

1. Data: 2000-02-29 15:15:48

Od: Sławomir Januszkiewicz <n...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slavek wrote:

> Objasnijcie mnie co to "BTW"

BTW - by the way czyli przy okazji.

Hmmmm, odezwał się czytacz. BTW witam ;-)

--
Jakby mi się tak chciało, jak nie chce - to bym góry przenosił

Nuter zwany Nutrem e-mail: n...@c...com.pl

1. Data: 2000-02-29 15:22:17

Od: g...@h...mimuw.edu.pl (Renata Gruszka) szukaj wiadomości tego autora

Ja tylko czytam...