Witam:)

1. Data: 2001-04-11 11:38:19

Temat: Witam:)
Od: Tib <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak wyzej..;)

Grupe czytam od kilku tygodni i przyznaje,ze na razie tylko czytalam(z
prawdziwa przyjemnoscia,ze wzgledu na panujaca tu atmosfere:))),nie
majac dotad odwagi i motywacji do zaistnienia w charakterze
grupowiczki-motywacja ta pojawila sie zaledwie kilka dni
temu...;))Mianowicie odkrylam tu jakis czas temu zamieszczony przez
ktoregos z panow przepis na,o ile dobrze pamietam,kurczaka po
kanadyjsku,skrzydelka zalewane jakims sosem itp..Rzucilam sie na ten
przepis z kwikiem szczescia,jako ze wydal mi sie genialny w swej
prostocie,obiecalam Mamie i tabunowi znajomych wyprobowanie i
podzielenie sie nim,forwardnelam sobie go na skrzynke mailowa,po czym
przez pomylke skasowalam,grupy przez kilka dni nie czytalam,przepis
gdzies mi umknal-i oto,po drugim dniu przekopywania sie przez posty od
poczatku istnienia grupy poddaje sie i, sfrustrowana i niezaspokojona
kulinarnie, prosze o przyjecie mnie do Waszego grona,przepis i
wyrozumialosc,jako ze jestem kucharka mloda nie tylko wiekiem,ale i
doswiadczeniem.

P.S.Jako stala bywalczyni wielu grup dyskusyjnych jestem zaskoczona
atmosfera,jako udalo Wam sie tu stworzyc,i szczerze gratuluje.Pomijam
"kwiatki"pokroju istoty o pseudonimie "ab"-z takimi stworzeniami
nieodmiennie kojarzy mi sie powiedzenie"no dres-no stres".

--
Róda
mamo pomurz chomik uciekl.

1. Data: 2001-04-11 14:21:42

Temat: Re: Witam:)
Od: "Barnaba Kujszczyk" <b...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sczera prawda takiej atmosfery jak na tej grupie dyskusyjnej prózno szukac
gdzie indziej.
Czytam ta grupe od okolo 2 miesiecy i jestem zachwycony i pelen podziwu.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich grupowiczów, oraz zycze wszystkiego naj z
okazji nadchodzacych swiat, a najbardziej udanych wyczynów w kuchni.

Barnaba Kujszczyk
BBA OFFICE SYSTEM
tel. +48 22 618 29 29
fax. +48 22 618 38 98
GG: 17950
ICQ: 99833938
Uzytkownik "Tib" <c...@i...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2001-04-11 17:22:44

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barnaba Kujszczyk <b...@b...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9...@b...com.pl...
> Sczera prawda takiej atmosfery jak na tej grupie [...]
Coby nie obrazić twoich uczuć to ci powiem: "pieprzysz" = sypiesz mielonym
pieprzem po oczach. Aby się wkupić podaj ulubiony przepis.
Pozdr. Jerzy
PS
Co do "atmosfery" to dobre powietrze jest jeszcze na pl.rec.ogrody.
Zapraszam.

1. Data: 2001-04-11 17:32:58

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tib <c...@i...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@i...pl...
> Grupe czytam od kilku tygodni [...]
> P.S.Jako stala bywalczyni wielu grup dyskusyjnych jestem zaskoczona
A gdzie to wac Pani bywasz?

> atmosfera,jako udalo Wam sie tu stworzyc,i szczerze gratuluje.Pomijam
> "kwiatki"pokroju istoty o pseudonimie "ab"-z takimi stworzeniami
> nieodmiennie kojarzy mi sie powiedzenie"no dres-no stres".
W zly czas trafilas! Ale moze juz nie bedzie sie wiercil. Wszyscy juz go
utopili w...

> Róda
Lubie rude, moja slubna cos wie o tym, kiedys robila hne z ...
zapomnialem, aaa basma. Miala wówczas dlugie i piekne wlosy, jedwabne w
dotyku i balsamiczne w zapachu. Przepraszam, zapomnialem sie to raczej na
grupe "seks".
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-04-11 18:03:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>zapomnialem, aaa basma. Miala wówczas dlugie i piekne wlosy, jedwabne w
>dotyku i balsamiczne w zapachu. Przepraszam, zapomnialem sie to raczej na

co to jest basma?

Tez ruda, z czestymi potrzebami dorudzenia Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-04-11 18:56:38

Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>
napisal

> co to jest basma?

Ziolowy srodek barwiacy wlosy, tak jak hna. Tyle, ze inny kolor .

pozdrawiam
Monika

1. Data: 2001-04-11 19:02:44

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:e...@4...com..
.

> co to jest basma?
http://www.litexpo.lt/pelene/en/Spekuliacija/firma.h
tml
http://www.cosmopress.ru/cir/cir-n2/market.htm
To robia arabowie ale nie pamietam z czego, zmielona kora jakiegos drzewa
bodajrze.
> Tez ruda, z czestymi potrzebami dorudzenia Krysia
Noooo, tak, to dziala.
Pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-04-11 21:18:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>http://www.cosmopress.ru/cir/cir-n2/market.htm
>To robia arabowie ale nie pamietam z czego, zmielona kora jakiegos drzewa

dalej nie wiem, JAK to jest rude... kasztan? Miedz?
Rafael?Boticelli? Ruda malpa?

a zeby bylo w ON TOPIC - czy ktos z Was robi salatke jarzynowa i
uzywa, zamiast cebuli - porow?? Rewelacyjne!! Wlasnie taka
zrobilam (po uprzednim jedzneiu u kogos...)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-04-11 21:51:41

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> dalej nie wiem, JAK to jest rude... kasztan? Miedz?
> Rafael?Boticelli? Ruda malpa?

OFF topic - na moje (fachowiec od kolorów włosów psiakrew..) basma daje
coś pośredniego między cieną wiśnią a ciemnym kasztanem - nie jest tak
purpurowa ale i nie tak brunatna.
Oczaywiście zależy NA CO to kładziesz
Jak wytrzymasz do jutra, to moja stara opowie Ci dokładnie wszystko na
priv-a (naturalnie ruda, od zawsze farbowana na różne odcienie rudego-
niestety dzisiaj już śpi)

A "ruda małpa" to już chyba stosunek emocjonalny do obiektu a nie
określenie odcienia :))

sadyl

1. Data: 2001-04-11 22:20:55

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:7...@4...com..
.
[...]
wrrrrrrrrrrrrrrrr,
> dalej nie wiem, JAK to jest rude... kasztan? Miedz?
cos na ksztalt swidra, nie ruda ani nie wydra ;-))) wszystko zalezy od
proporcji.
Generalnie oid rudego do brunatnego kasztanu.

> a zeby bylo w ON TOPIC - czy ktos z Was robi salatke jarzynowa i
> uzywa, zamiast cebuli - porow?? Rewelacyjne!! Wlasnie taka
> zrobilam (po uprzednim jedzneiu u kogos...)
Gdybys czytala regularnie to juz dawno bys to uczynila.
Pozdr. Jerzy

WRÓCIŁEM
babka gotowana ?
Sernik z serka homogenizowanego