Re: Witam:)

From: "Barnaba Kujszczyk" <b...@b...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Witam:)
Date: Wed, 11 Apr 2001 16:21:42 +0200

Sczera prawda takiej atmosfery jak na tej grupie dyskusyjnej prózno szukac
gdzie indziej.
Czytam ta grupe od okolo 2 miesiecy i jestem zachwycony i pelen podziwu.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich grupowiczów, oraz zycze wszystkiego naj z
okazji nadchodzacych swiat, a najbardziej udanych wyczynów w kuchni.

Barnaba Kujszczyk
BBA OFFICE SYSTEM
tel. +48 22 618 29 29
fax. +48 22 618 38 98