Witam!!!

1. Data: 2002-04-11 19:49:33

Temat: Witam!!!
Od: "Aga" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na imię Agnieszka.
Od dłuższego czasu was podglądam i chciałam wam podziękować za ostatnie
przepisy na omlety. Moje dwie córki niejadki zjadły w końcu kolację bez
marudzenia.
A teraz chyba czas na wkupne:
Będzie to potrawa z łososia, która na wszelkich imprezach najszybciej znika.
" Fu-fu"- niewiem czemu, bo jest pyszna jeśli ktoś lubi surową rybę.

Składniki:
1 kg łososia
2 papryki najlepiej dwa kolory- pokroić w kostkę drobno
5 ogórków konserwowych- to samo
2-3 cebule-również- można sparzyć
mały pęczek natki pietruszki - koniecznie--pokroić
sok z jednej cytryny
przyprawa typu maggi
sól, pieprz, 1/3 szk.. oleju

Przygotowanie:
Łososia jeśli świeży przemrozić jedną dobę (zabija zapach ryby). Kiedy
zacznie się lekko rozmrażać, ostrym nożem ścinać jak najcieńsze płatki,
kiedy jest jeszcze twardy to jest bardzo łatwe.
Następnie układać w głębokiej misce warstwy:
łosoś,cebula, ogórek, papryka, natka, każdą warstwę skropić cytryną, maggi,
posolić ostrożnie, popieprzyć.
i tak do wyczerpania składników. Pozostawić w lodówce na 2-3 godz. Następnie
polać olejem i wymieszać doprawić do smaku, z solą ostrożnie bo ogórki słone
i maggi też, pieprzu nie żałować może być biały.
Łosoś kiedy się rozmraża przyjmuje smaki od dodatków, ale tak stopniowo,
wiec chyba dlatego te warstwy.
Smacznego
W razie wątpliwości pytać.
Agnieszka

1. Data: 2002-04-11 20:16:41

Temat: Re: Witam!!!
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A teraz chyba czas na wkupne:
> Będzie to potrawa z łososia,

Jakbym gdzieś na jakiejś ulotce z hiperm... ten przepis wyczytał?
Nawet firma od łososi mi się kojarzy.
;-)))
Mylę się?
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive."
"Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

1. Data: 2002-04-11 20:44:31

Od: "Aga" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mylisz sie, to przepis rodem od rybaków ze Świnoujścia.

Agnieszka

1. Data: 2002-04-11 21:04:02

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam na imię Agnieszka.
> Od dłuższego czasu was podglądam i chciałam wam podziękować za ostatnie
> przepisy na omlety. Moje dwie córki niejadki zjadły w końcu kolację bez
> marudzenia.

Czesc :-)))

Fajnie, ze sie ujawnilas :-))) Zycze smacznego gotowania z nami i malo
zmywania, a przede wszystkim dobrego odpoczynku
:-))))))))

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
www i FAQ grupy: http://www.kuchenny.faq.prv.pl/

1. Data: 2002-04-11 21:28:34

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mylisz sie, to przepis rodem od rybaków ze Świnoujścia.

;-)))
Bardzo lubię te okolice.
:-)))

1. Data: 2002-04-11 22:16:51

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Apr 2002 21:49:33 +0200, "Aga" <n...@w...pl> wrote:

>Łososia jeśli świeży przemrozić jedną dobę (zabija zapach ryby). Kiedy
ciach
>Agnieszka

Jezeli ryba pachnie ryba to raczej juz niejadalna...
;-)

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-04-12 19:00:22

Od: "Aga" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ryba pachnie rybą to jest jadalna, gorzej jeśli pachnie;) odpadkami.

hamburgery
prosba - ankieta (Bydgoszcz)
Drink: Kamikadze - jakie proporcje?
placki ziemniaczane