Witam!

1. Data: 2002-11-06 19:06:58

Temat: Witam!
Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Smacznie witam grupę! ;)
Od niedawna czytam sobie wasze kulinarne posty i jako że dają mi one wiele
ciekawych wskazówek postanowiłam i ja także w miarę możliwości dzielić się
swym bardzo jeszcze, z powodu pogłębiającego się braku czasu, skromnym
doświadczeniem. W wolnej chwili pozwolę sobie wklepać przepis na pyszne
irlandzkie bułeczki - scones - ale póki co miałabym jedno małe pytanko: jaką
ugotować lasagne dysponując płatami o smaku szpinakowym? Czy będzie pasowało
niedawno przytoczone nadzienie szpinakowo - serowe, czy może powinnam użyć
czegoś kontrastowego? Macie może jakieś ciekawe pomysły?

Nell

1. Data: 2002-11-07 08:30:10

Temat: Re: Witam!
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Nell:
> [...]
> niedawno przytoczone nadzienie szpinakowo - serowe, czy może powinnam użyć
> czegoś kontrastowego? Macie może jakieś ciekawe pomysły?

Dżem dobry, że tak kogoś brutalnie skopiuję.

Dawaj te bułki, głodny jestem!

Co do lasagne, to lepiej kontrastowo. Zobacz trochę wcześniej (znaczy
przedwczoraj), a konkretnie tu ło:
ukbf.fu-berlin.de
albo na innym serwerze. O lasagne było ostatnio dość dużo.

A brak czasu pozwala na wymyślanie szybkich potraw.

Waldek

Łazanki z kapustą
szparagi z zalewy solonej, jak podac?
Sałatka Cioci [P]