Witam

1. Data: 2004-04-20 20:35:03

Temat: Witam
Od: "fangorn" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem nowy na grupie pozdrawiam wszystkich. mam problem z ciastem na pizze
nie wiem jak zrobic. Raz wyjdzie takie raz siakie a raz nijakie. Prosze o
djakiegos wujka albo ciocie "dobrą radę" o pomoc w tej kwestii. Najlepiej
aby ciasto nie bylo grube i puszyste. Cieniutkie i dobre.

1. Data: 2004-04-20 20:44:12

Temat: Re: Witam
Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"fangorn" <f...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
Najlepiej
> aby ciasto nie bylo grube i puszyste. Cieniutkie i dobre.

http://tinyurl.com/yqxux
http://tinyurl.com/ytm8t
http://tinyurl.com/37eje
http://tinyurl.com/2zze5