Witam.

1. Data: 2010-11-06 23:18:02

Temat: Witam.
Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem konieczko biore z dupy do gardła i zastanawiam się czy to aby
higieniczne

2. Data: 2010-11-07 11:26:04

Temat: Re: Witam.
Od: konieczko <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-07 00:18, konieczko pisze:
> jestem konieczko biore z dupy do gardła i zastanawiam się czy to aby
> higieniczne

witaj, problem jest tutaj dość złożony, zapraszam do dyskusji.

3. Data: 2010-11-07 11:37:00

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lis, 12:26, konieczko <k...@k...pl> wrote:
> W dniu 2010-11-07 00:18, konieczko pisze:> jestem konieczko biore z dupy do gardła
i zastanawiam się czy to aby

> witaj, problem jest tutaj dość złożony, zapraszam do dyskusji.

!nieuleczalny!
PLONK (:

4. Data: 2010-11-07 13:51:15

Od: "K.C" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
jestem konieczko biore z dupy do gardła i zastanawiam się czy to aby
higieniczne

Tak konieczko, pod warunkiem ze bez całowania , zapytaj mamy ona wie
najlepiej jak unikac zakarzenia kałowego.

5. Data: 2010-11-07 14:57:17

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Suri napisał:
gardła i zastanawiam się czy to aby

> !nieuleczalny!
> PLONK (:

ostatnio jak tatełe dokonał zrzutu na moją facjate usłyszałem takie
dźwięk jak PLONK

6. Data: 2010-11-07 14:58:28

Od: konieczko <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-07 12:37, Suri pisze:

> !nieuleczalny!
> PLONK (:

suri lóbisz w kakaóo?

7. Data: 2010-11-07 15:00:06

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik K.C napisał:
> U?ytkownik "konieczko"<t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
> jestem konieczko biore z dupy do gard?a i zastanawiam sie czy to aby
> higieniczne
>
> Tak konieczko, pod warunkiem ze bez ca?owania , zapytaj mamy ona wie
> najlepiej jak unikac zakarzenia ka?owego.

Z gracją i szykiem obciągam z połykiem a wy co polaczki? ruchacie tylko
kobiety hehehehe głupie polaczki nie wiedzą co to prawdziwa miłość ze
starszym opsranym niemcem ! jak ja wami gardze

8. Data: 2010-11-07 15:00:37

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik konieczko napisał:

> suri lóbisz w kakaóo?

chętnie opierdalam ciapate bagiety starym arabom

nie jestem ubezpieczony
Swedzenie wejscia do tchawicy
"Ugryzienie" jak po komarze
pytanie