senność

1. Data: 2010-11-03 20:09:57

Temat: senność
Od: Joanna Pol <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam 19 lat i od kiedy pamiętam śpię w ciągu doby ok 11-14 godzin,
czasem dosypiam w ciągu dnia, a mimo to jestem niewyspana. Kiedyś mi
to mniej przeszkadzało, ale teraz na studiach wolałabym mieć trochę
więcej z życia! Robiłam morfologię i badania moczu, wszystko ok. EEG
umiałam robione ok 3 lata temu i wyszedł jedynie bardzo lekki stan
depresyjny. Teraz czuję się zupełnie dobrze, a mimo to nie mogę
przestać spać. Co to może być? Gdzie mogę się z tym zgłosić? Czy da
się z tym coś zrobić???

2. Data: 2010-11-03 20:37:04

Temat: Re: senność
Od: Joanna Pol <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lis, 21:27, konieczko <t...@o...pl> wrote:

> Niedoruchana jestes

a oprócz tego?

3. Data: 2010-11-03 20:46:27

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pol <j...@g...com> napisał(a):

> Witam,
> mam 19 lat i od kiedy pami=EAtam =B6pi=EA w ci=B1gu doby ok 11-14 godzin,
> czasem dosypiam w ci=B1gu dnia, a mimo to jestem niewyspana. Kiedy=B6 mi
> to mniej przeszkadza=B3o, ale teraz na studiach wola=B3abym mie=E6 troch=EA
> wi=EAcej z =BFycia! Robi=B3am morfologi=EA i badania moczu, wszystko ok. EE=
> umia=B3am robione ok 3 lata temu i wyszed=B3 jedynie bardzo lekki stan
> depresyjny. Teraz czuj=EA si=EA zupe=B3nie dobrze, a mimo to nie mog=EA
> przesta=E6 spa=E6. Co to mo=BFe by=E6? Gdzie mog=EA si=EA z tym zg=B3osi=E6=
> [...]

Powtórzyć EKG
zrobić badania hormonów tarczycy

4. Data: 2010-11-03 20:51:32

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lis, 21:09, Joanna Pol <j...@g...com> wrote:
> [...]
> depresyjny. Teraz czuję się zupełnie dobrze, a mimo to nie mogę
> przestać spać. Co to może być? Gdzie mogę się z tym zgłosić? Czy da

EEG wykazało Ci lekką depresję?? (:
W Twoim wieku może to być spowodowane dorastaniem(zachwiania
hormonalne)
a w tej chwili nawet stresem.
Być może masz(nie wiedząc o tym) bardzo niskie ciśnienie.

5. Data: 2010-11-03 20:53:22

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Niedoruchana jestes

konieczko... trochę godności choć anonimowej.

6. Data: 2010-11-03 21:06:47

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lis, 21:54, konieczko <t...@o...pl> wrote:

> Godnie to mozna pod smolenskiem ukatrupic przez glupote 96 osob.

Takie tematy to polecam na pl.sci.psychologia roztrząsać, przez
wszelkie
możliwe przypadki i teorie.Konieczko, weź się w garść i nie fajdaj
tutaj z
tym swoim dziecinnym animuszem - ok? Ja cie bardzo upraszam.

7. Data: 2010-11-03 21:31:14

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lis, 22:17, konieczko <t...@o...pl> wrote:
> Ja cie bardzo upraszam.
>
> Za co   ty mnie przepraszasz, ja mam tyle lat

Konieczko? ...masz tyle lat a nie odróżniasz znaczenia
słowa upraszam od przepraszam. No to dziadek, przestań
korzystać z pl.sci.medycyna w typowy dla siebie sposób,
bo to ani nie przeciwdziała demencji
ani impotencji - panie dojrzały.

8. Data: 2010-11-03 21:40:24

Od: Kwiat Muzykologii <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lis, 22:31, Suri <b...@p...fm> wrote:
> [...]
> słowa upraszam od przepraszam. No to dziadek, przestań
> korzystać z pl.sci.medycyna w typowy dla siebie sposób,

człowieku kulturalny, dla niego i tak nie ma już ratunku, a zawsze
można się z niego ponabijać. :)

9. Data: 2010-11-03 22:07:53

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lis, 22:40, Kwiat Muzykologii <k...@g...com> wrote:

> człowieku kulturalny, dla niego i tak nie ma już ratunku, a zawsze
> można się z niego ponabijać. :)

Bardzo chętnie jak założysz pl.rec.ponabiajajmy się.
Tu, wolałabym trzymać się tematu. No sorry drętwa
jestem, ale jak zaglądam tu, to chciałabym dyskutować
merytorycznie a nie o macaniu kur, zawodach miłosnych i
fantasmagoriach geriatrii.

10. Data: 2010-11-04 00:51:59

Od: Sumienny Proktolog <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik konieczko napisał:
> 19 lat 19 lat i dorastanie? 19 lat to juz stara dupa jest i do tegoglupia.

japierdole cepie ty w ogóle trolować nie umisz weź już wypierdalaj

Jacek Buda
niesamowity bol piety!!!!
bolący palec
Problem z dziąsłami