senność

11. Data: 2010-11-04 08:30:15

Temat: Re: senność
Od: Jarosław K. Grzyb <j...@t...info> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-11-2010 o 21:09:57 Joanna Pol <j...@g...com>
napisał(a):

> Witam,
> mam 19 lat i od kiedy pamiętam śpię w ciągu doby ok 11-14 godzin,
> czasem dosypiam w ciągu dnia, a mimo to jestem niewyspana. Kiedyś mi
> to mniej przeszkadzało, ale teraz na studiach wolałabym mieć trochę
> więcej z życia! Robiłam morfologię i badania moczu, wszystko ok. EEG
> umiałam robione ok 3 lata temu i wyszedł jedynie bardzo lekki stan
> depresyjny. Teraz czuję się zupełnie dobrze, a mimo to nie mogę
> przestać spać. Co to może być? Gdzie mogę się z tym zgłosić? Czy da
> się z tym coś zrobić???

Sprawdzić pasożyty krwi, hemoglobinę, test obciążeniem glukozą, dietę
(m.in. braki witamin w aktualnej diecie), hormony tarczycy oraz tropowe.

Ponadto aktywność fizyczna i sypiać między 7 a 8 godzin i bezwzględnie
budzić się na budzik!

Pozdrawiam.

--
Jarosław K. Grzyb
www.testmed.info

12. Data: 2010-11-04 20:07:34

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> od kiedy pamiętam śpię w ciągu doby ok 11-14 godzin,
>czasem dosypiam w ciągu dnia, a mimo to jestem niewyspana.

to moze byc objaw bezdechu sennego. pelna diagnoze moze postawic pulmonolog
po padaniu polisomnograficznym ale najpierw poczytaj sobie
google nie wiele daje wynikow po polsku; szukaj hasel: bezdech senny, OBPS,
OBS, obturacyjny bezdech senny, AHI
...mozesz tez poczytac na www.sleepstrip.pl

pozdr
plumke

13. Data: 2010-11-04 22:50:51

Od: "Jedrek" <pisz na grupie@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Suri"

Bardzo chętnie jak założysz pl.rec.ponabiajajmy się.
Tu, wolałabym trzymać się tematu. No sorry drętwa
jestem, ale jak zaglądam tu, to chciałabym dyskutować
merytorycznie a nie o macaniu kur, zawodach miłosnych i
fantasmagoriach geriatrii.

Witaj
Ogólnie każdemu trollowi chodzi o widownie.
Wiec proponuje go ignorować, sam sie wyniesie.

Jacek Buda
niesamowity bol piety!!!!
bolący palec
Problem z dziąsłami