Witam! (i od razu pytam)

1. Data: 2002-03-28 19:51:49

Temat: Witam! (i od razu pytam)
Od: Mikie <m...@c...tu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Kochana Grupo! :-)

Po czasie burzliwych zmian (przeprowadzka do Berlina, nowi ludzie,
uniwerek etc.) nareszcie moge troche odetchnac i wrocic do
kulinarno-towarzyskiego raju :-)

Dawno to bylo, lecz sprobuje (wiadomo, czyja matka nadzieja ;-)

- pozyczylem komus z Grupy ksiazke z przepisami staropolskimi ("Dobra
wiesc niosa jesc") i nie pamietam komu - prosilbym o kontakt na priva.

- Zaczalem tez pisac na privie o winie i sushi z dwoma osobami, ktorych
maile mi sie zapodzialy - j.w.

Serdecznosci i Wesolych Swiat!

Lukasz "Mikie" Madeksza
m...@c...tu-berlin.de

1. Data: 2002-03-28 22:25:14

Temat: Re: Witam! (i od razu pytam)
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kulinarno-towarzyskiego raju :-)
>
> - Zaczalem tez pisac na privie o winie i sushi z dwoma osobami, ktorych

do mnie nie pisałeś. Ale jak już o winie, to w Karstadt są przyzwoite wina,
a jak chcesz popróbować przed kupieniem, to w Jacques Weindepot jest dużo
fajnych win, przede wszystkim francuskich, ale inne też się znajdą.

Waldek, tyż Berlin

1. Data: 2002-03-29 01:58:52

Od: Mikie <m...@c...tu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

waldemar z domu wrote:

> do mnie nie pisałeś.

Na pewno sporo stracilem :-)
Ale to sa sie jeszcze nadrobic :-)

> a jak chcesz popróbować przed kupieniem, to w Jacques Weindepot jest dużo
> fajnych win,

Nie omieszkam zajsc.
Moja fascynacja winem przybrala ostatnio forme maniakalna :-)
Tak mi sie marzy wlasna piwniczka, ale na razie trzeba sie cieszyc z
kawalerki...

Pozdrawiam,

Lukasz (Karlshorst, czyli wschodni koniec swiata :-)
Technische Universität Belin
m...@c...tu-berlin.de

Wyzszosc Swiat BN nad Swietami WN
wesolych,