wesolych,

1. Data: 2002-03-28 17:05:46

Temat: wesolych,
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

pogodnych, cieplych, rodzinnych, pelnych obzarstwa i
robieniategonacomasieochote
Swiat Wielkanocnych
zycze Wszystkim!

Mechcia
i olewajcie wszystko. w lany poniedzialek oczywiscie!

1. Data: 2002-03-28 17:19:48

Temat: Re: wesolych,
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> pogodnych, cieplych, rodzinnych, pelnych obzarstwa i
> robieniategonacomasieochote
> Swiat Wielkanocnych
> zycze Wszystkim!

Ja sie dolaczam do zyczen.
Dodam jedynie, ze zycze takze wiosennych Swiat :)

Valentine czekajaca na prawdziwa wiosne

1. Data: 2002-03-28 17:24:24

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7vijd$qnd$...@n...tpi.pl...
> [...]
> zycze Wszystkim!
>

> Mechcia
> i olewajcie wszystko. w lany poniedzialek oczywiscie!

Uwaga, wszyscy w Poniedziałek olewamy Mechę, hę hę ... :-)))
Tez najlepszego Świątecznego wesołego i cieplutkiego i smaczniutkiego
nastroju życzę

Dorota

1. Data: 2002-03-28 17:41:15

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Zycze wam wszystkim radosnego czekoladowego zajaczka i smacznego jajka.

iza

1. Data: 2002-03-28 17:53:15

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pogodnych, cieplych, rodzinnych, pelnych obzarstwa i
> robieniategonacomasieochote
> Swiat Wielkanocnych
> zycze Wszystkim!

Dołączę się do tych życzeń, Wszystkiego Najlepszego
--
Pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-03-28 18:26:28

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zycze Wszystkim!
>

> Mechcia
> i olewajcie wszystko. w lany poniedzialek oczywiscie!

Ode mnie też niech popłynie do WAS wraz z życzeniami kapka wody, a
Magdalenie Basset życzę dużego deszczu jeszcze przed Świętami, może jaśminy
wcześniej zakwitną :))

pozdr
Ania

1. Data: 2002-03-28 19:39:22

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> wrote:

>pogodnych, cieplych, rodzinnych, pelnych obzarstwa i
>robieniategonacomasieochote
>Swiat Wielkanocnych
>zycze Wszystkim!

..i ja i ja i ja....najlepszego wszystkim od najstarszego do
najmłodszego, od najchudszego do najgrupszego, od
najmadrzejszego do najglupszego, od najweselszego do najsmutnijeszego, od
najładniejszego do najpaskudniejszego grupowicza...(oraz tym o
swietnie gotuja i tym co swietnie jedza) spokojnych i radosnych
Swiat Wielkanocnych
zyczy AgataW.

1. Data: 2002-03-28 21:07:36

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Dołączę się do tych życzeń, Wszystkiego Najlepszego
> --
> Pozdr. Jerzy

nooooo ja tyez:-) strasznie lubie Swiata:-) moze znowu pani dusczynska powie
ze mi adje jakies EOL czy cus;-0

1. Data: 2002-03-28 21:20:10

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz nawet nie wiem, co dodac... Jednym slowem odpoczywajcie spokojnie i
radosnie! Wesolych Swiat!

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
www i FAQ grupy: http://www.kuchenny.faq.prv.pl/

1. Data: 2002-03-28 21:59:52

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ode mnie też niech popłynie do WAS wraz z życzeniami kapka wody, a
> Magdalenie Basset życzę dużego deszczu jeszcze przed Świętami, może jaśminy
> [...]

Aniu, juz po swietach bede miala prywatna strone (bo sluzbowa juz mam)
gdzie bede miala zdjecia z ogrodu, przepisy, i inne ciekawostki. Glownie
sie ciesze z tych zdjec, bo kilka z nich wyglada swietnie, sa to duze
zblizenia kwiatow - ja bardzo lubie zblizenia. Napisze, kiedy bedzie
gotowe i bedziesz mogla poogladac moj ogrod.
Wesolych Swiat
Magdalena Bassett

Piers z indyka (pieczona) -Help!
koniec roboty