Witam...może nowa wersja ziemniaków(może było-to przepraszam)

1. Data: 2005-03-10 07:03:17

Temat: Witam...może nowa wersja ziemniaków(może było-to przepraszam)
Od: "Anka M" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Jeśli komuś zbrzydły ziemniaki...to polecam odświerzoną wersję...

0,5 kg ugotowanych ziemniaków
0,25 orzechów włoskich zmielonych
2 cebule, drobno pokrojone i zrumienione koniecznie na maśle
2 jajka
1 szkl. tartej bułki
natka pietruszki
sól,pieprz,odrobina cukru do smaku

zmieszać,uformować kulki,obtoczyć w mące(jeśli ktoś woli), bułce tartej i
jajku i smażyć na
maśle...ewent trochę oliwy...

pozdr
Anka

1. Data: 2005-03-10 10:31:35

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anka M" wrote in message news:d0orgh$sbr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
|
| 0,5 kg ugotowanych ziemniaków
| 0,25 orzechów włoskich zmielonych
| 2 cebule, drobno pokrojone i zrumienione koniecznie na maśle
<...>

Potwierdzam. Bardzo dobre :)
Robiłam jakiś czas temu z przepisu Ramzesa (3-4 lata temu było na grupie).
Dziękuję za przypomnienie :)

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2005-03-10 11:32:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Mar 2005 11:31:35 +0100, "Bozena"
<b...@s...pw.edu.pl> wrote:

><...>
>
>Potwierdzam. Bardzo dobre :)
>Robi?am jaki? czas temu z przepisu Ramzesa (3-4 lata temu by?o na grupie).
>Dzi?kuj? za przypomnienie :)
>
>Bo?enka z Wilna :-)
>s?oneczna miodzio dziewczyna
>http://kuchenna.host.sk

Ramzesa, Ramzesa! Jak najbardziej. Wystepowalo jako krokiety.
Baaaardzo smaczne

Pierz, co przepis na te krokiety widzi bardzo czesto, bo jest na
1 stronie takiego jednego notesu
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-03-10 11:50:22

Od: "Anna Daszkiewicz" <kubus991@[wytnij to]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja dodaje jeszcze rybe z puszki do tego wszystkiego iw ychodzą pyszne
rybno-ziemniaczane krokiety :)

1. Data: 2005-03-10 13:41:17

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja dodaje jeszcze rybe z puszki do tego wszystkiego iw ychodzą pyszne
> rybno-ziemniaczane krokiety :)
>
> Ryba obojetnie jaka? Czy w oleju, w sosie własnym, w pomidorach? :-)
Areta

1. Data: 2005-03-10 16:21:57

Od: "Anna Daszkiewicz" <kubus991@[wytnij to]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obojętnie jaka :))) najlepsza w oleju ale w pomidorach też moze
być :)

1. Data: 2005-03-11 15:32:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Mar 2005 12:50:22 +0100, "Anna Daszkiewicz"
<kubus991@[wytnij to]gazeta.pl> wrote:

>A ja dodaje jeszcze rybe z puszki do tego wszystkiego iw ychodz? pyszne
>rybno-ziemniaczane krokiety :)

aaa to ja jeszcze dodaje posiekana natke, odrobine maki i
tunczyka z puszki, w zalewie, nie w oleju. Formowac okragle
placuszki, mozna obtoczyc w mace i smazyc - sie po tutejszemu
nazywaja fish-cakes. Moga byc z lososiem

Pierz
K.T. - starannie opakowana

co i jak na parze?
naczynia żaroodporne
ciasteczka niebiańskie Magdaleny Bassett
Co sie dzieje ze smalcem?
Czy drobiową wątróbkę można zamrozić???