Czy drobiową wątróbkę można zamrozić???

1. Data: 2005-03-09 17:40:54

Temat: Re: Czy drobiową wątróbkę można zamrozić???
Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie

1. Data: 2005-03-09 17:41:47

Temat: Czy drobiową wątróbkę można zamrozić???
Od: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jw.
DZiękuję za wszystkie odpowiedzi.
M.

1. Data: 2005-03-09 21:25:03

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mlk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d0ncff$44h$1@inews.gazeta.pl...

> oczywiscie

A ja po raz n-ty zapytam po co?
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-03-09 22:29:30

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja po raz n-ty zapytam po co?
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

po co mrozić? aby się nie zepsuła, tak mysle; jeśli się ma za duzo na jeden
raz.
a może znasz inne sposoby przechowywania świeźej watróbki przez np. miesiąc.
pzdr

1. Data: 2005-03-10 07:03:35

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jeden
> raz.
> a może znasz inne sposoby przechowywania świeźej watróbki przez np.

....w miescie gadaja ze podobno watrobka ktora zostala zamrozona...potem
jest twarda...nie wiem....nie sprawdzalam...

agataw

1. Data: 2005-03-10 07:37:09

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mlk" <m...@o...pl>

> [...]
jeden
> raz.
> a może znasz inne sposoby przechowywania świeźej watróbki przez np.

Wątróbka jak dla mnie zachowuje świeżość maksymalnie do 24-48 godzin i
to schłodzona, tylko taką spożywam.
Poproszę o inny zestaw pytań.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-03-10 10:44:22

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ....w miescie gadaja ze podobno watrobka ktora zostala zamrozona...potem
> jest twarda...nie wiem....nie sprawdzalam...

ja mroże i jest smaczna -przynajmniej mąz tak twierdzi ,ja nie jadam
nawet swieżej.
p.

1. Data: 2005-03-10 12:05:24

Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości

> Wątróbka jak dla mnie zachowuje świeżość maksymalnie do 24-48 godzin i
> to schłodzona, tylko taką spożywam.

Schłodzoną?

A tak poważnie, nie odpowiedziałeś na pytanie, czy znasz jakiś sposób na
przechowanie wątróbki przez miesiąc. Wykluczając zamrażanie, oczywiście.

1. Data: 2005-03-10 14:52:12

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <w...@i...pl>
> A tak poważnie, nie odpowiedziałeś na pytanie, czy znasz jakiś sposób
na
> przechowanie wątróbki przez miesiąc. Wykluczając zamrażanie,
oczywiście.

Wstrzymać się z zakupem.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-03-13 16:35:38

Od: "flashi" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> ja mroże i jest smaczna -przynajmniej mąz tak twierdzi ,ja nie jadam
> nawet swieżej.

Ja swiezej nie jadam w szczegolnosci :)
Wole taka z patelni, ale dobrze wysmazone a nie takie pol krwiste ...

pierogi z miesem
Kapuśniak z kaszą - pytanie
rösti, czyli roesti
flan z pomarańczy R. Makłowicza