Kapuśniak z kaszą - pytanie

1. Data: 2005-03-09 16:11:15

Temat: Kapuśniak z kaszą - pytanie
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że robi się taki kapuśniak z kapusty kiszonej z kaszą. Mam pytanie
- kiedy dodaje się do tej zupy kaszę? Razem ze wszytskimi składnikami,
wcześniej, później, czy w ogóle gotuje się osobno? A może mi się
przyśnił ten kapuśniak z kaszą podobnie jak dzisiaj hamburger ze
szpinakiem? ;-)

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-03-09 16:27:43

Temat: Re: Kapuśniak z kaszą - pytanie
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

medea napisal(a):

> [...]
>wcześniej, później, czy w ogóle gotuje się osobno? A może mi się
>przyśnił ten kapuśniak z kaszą podobnie jak dzisiaj hamburger ze

Rozne kombinacje mozna robic. Ja ostatnio na ten przyklad sklecilem
grochowke z peczakiem zamiast ziemniakow. Ziemniakow w domu nie bylo,
a spieszylo mi sie bardzo.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Jak ja was, kurrwy, nienawidzę, jak do was bym z kałacha bił."

rösti, czyli roesti
flan z pomarańczy R. Makłowicza
schab po hawajsku
ciasteczka Kruszyny