WOK

1. Data: 2005-03-09 10:34:11

Temat: WOK
Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nabyłam woka, takiego jak tu:
Moje pytanie jest następujące: czy przed użyciem należy go wyprażyć z
solą gruboziarnistą i natrzeć tłuszczem, tak jak w przypadku patelni
cygańskich? Taki mam plan, ale wolę potwierdzić, czy słuszny :) Dziś na
obiad planuję elementy kurczaka w cieście z migdałami i płatkami
owsianymi z woka właśnie. A może przy okazji macie ochotę dorzucić jakiś
fajny przepis na woka? Bo googla odpytam swoją droga :)

tapta
GG:4082847

1. Data: 2005-03-09 10:44:35

Temat: Re: WOK
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj na stronę www.kuchniachinska.pl - oprócz przepisów znajdziesz
także porady jak dbać o woka ze stali węglowej.

1. Data: 2005-03-09 10:50:34

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Fabrykowska-Młotek napisał(a):
> Zajrzyj na stronę www.kuchniachinska.pl - oprócz przepisów znajdziesz
> także porady jak dbać o woka ze stali węglowej.

Dzięki śliczne :)

tapta
GG:4082847

1. Data: 2005-03-09 11:01:41

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tapta" wrote in message news:d0mjfg$9mi$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
| owsianymi z woka właśnie. A może przy okazji macie ochotę dorzucić jakiś
| fajny przepis na woka? Bo googla odpytam swoją droga :)

Hmm... sol i nacieranie tluszczem, to dla garow zeliwnych... a ten wok jest
z blachy... wiec moim zdaniem raczej nie ma sensu go natluszczac i obchodzic
sie z nim jak z zeliwnym... nie mam pojecia, czy w przypadku blachy ma sens
tez wypalanie...

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2005-03-09 18:46:41

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena napisał(a):

> [...]
> sie z nim jak z zeliwnym... nie mam pojecia, czy w przypadku blachy ma sens

Jednak natłuściłam i wypaliłam. Potem obiadek: mieszanka warzyw wyszła
świetnie, odsmażanie noodli też super, smażenie boczniaków pociętych w
paski z czosnkiem też. Jednak te kawałki kurczaka w cieście z migdałami
zaczęłam na woku, ale skończyłam na cygańskiej, Nie szło to
najlepiej.... Ale cały obiadek rewelacja :) Dalsze testy woka w planach.

tapta
GG:4082847

1. Data: 2005-03-10 10:50:26

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 09 Mar 2005 19:46:41 +0100, tapta wrote:
(...)
> [...]
> zaczęłam na woku, ale skończyłam na cygańskiej, Nie szło to
> najlepiej.... Ale cały obiadek rewelacja :) Dalsze testy woka w planach.

Jeśli ciasto było typu bardzo gęstego naleśnikowego to należało
smażyć jednak na głębokim oleju.
--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "NeoAddix", "Pashazade"

1. Data: 2005-03-10 22:56:49

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Fabrykowska-Młotek napisał(a):

> Jeśli ciasto było typu bardzo gęstego naleśnikowego to należało
> smażyć jednak na głębokim oleju.

Takie było i tak własnie jednak je zrobiłam :)

tapta
GG:4082847

1. Data: 2005-03-11 00:58:25

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"tapta" <t...@w...pl> skrev i meddelandet
> [...]
> paski z czosnkiem też. Jednak te kawałki kurczaka w cieście z migdałami
> zaczęłam na woku, ale skończyłam na cygańskiej,

Ale pysznosci :-) !!!
magda

Do moich frhancuskich kochanic
jaki szybki obiad dla 3 pracownikow budowlanych ?
Moje pyszności
[Nowy] / [?] Pomidorowa włoska
do ciasteczko-znawcow, alternatywa cukru