ciasteczka Kruszyny

1. Data: 2005-03-09 11:51:50

Temat: ciasteczka Kruszyny
Od: "Beata z Lublina" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kochani podajcie jeszcze raz przepis na te ciasteczka, jestem wśród Was dopiero
od wczoraj i nigdzie nie mogę ich znaleźć.

Pozdrawiam
Beata F

1. Data: 2005-03-11 07:47:23

Temat: Re: ciasteczka Kruszyny
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata z Lublina, sącząc kawkę, wyklepał:

> kochani podajcie jeszcze raz przepis na te ciasteczka, jestem wśród Was
> dopiero od wczoraj i nigdzie nie mogę ich znaleźć.
>
> Pozdrawiam
> Beata F

"2 szkl. mąki
1 kostka margaryny
1/2 szkl. piwa
dżem lub powidła.
cukier puder

Mocno schłodzoną margarynę zetrzeć na grubych oczkach do mąki, dodać piwo i
wyrobić ciasto. Wyrobione włożyć na dwie godziny do lodówki. Potem
rozwałkować, wycinać kwadraty, smarować powidłami i składać na pół a la
pierogi. Potem do piekarnika (nie spytałam o temperaturę, ale chyba coś
między 160 a 180 st.C.) i piec na złoto. Bardzo rosną! Upieczone posypać
cukrem pudrem. Wychodzi coś a la ciasto francuskie. Bossssssssssskie i
banalnie proste. "

Temp. bliżej 200 st.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-11 10:55:06

Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dziękuję

1. Data: 2005-03-11 11:04:45

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata napisał(a):
> bardzo dziękuję

To ja się tu podepnę, aby polecić wszystkim camembert upieczony w
cieście piwnym, podobnie jak się robi z francuskim. Bardzo to smaczne i
"reprezentacyjne" ;). Następnym razem dodam jednak do ciasta trochę
soli, ew. innych przypraw.

Ania

1. Data: 2005-03-11 12:57:25

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A.L. napisał(a):

> [...]
> cieście piwnym, podobnie jak się robi z francuskim. Bardzo to smaczne i
> "reprezentacyjne" ;). Następnym razem dodam jednak do ciasta trochę

Jejku, ales mi smaka narobiła! Od dluzszego czasu chodzi mi po glowie
camembert w jakiejs formie 'roztopionej'. Chyba jutro zrobie :)

tapta
GG:4082847

WOK
Do moich frhancuskich kochanic
jaki szybki obiad dla 3 pracownikow budowlanych ?
Moje pyszności
[Nowy] / [?] Pomidorowa włoska