flan z pomarańczy R. Makłowicza

1. Data: 2005-03-09 12:44:44

Temat: flan z pomarańczy R. Makłowicza
Od: "ata" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepis jest banalny, kiedys przez wakacje raz zrobilam ten flan i byl pyszny
ale przepisu nie mam, czy ktos moze mi go podac??

1. Data: 2005-03-09 15:14:41

Temat: Re: flan z pomarańczy R. Makłowicza
Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ata" <g...@b...pl> napisał

> przepis jest banalny, kiedys przez wakacje raz zrobilam ten flan i byl
pyszny
> ale przepisu nie mam, czy ktos moze mi go podac??

Flan pomarańczowy (pudding)

Składniki:
- sok z 3 pomarańczy
- 3 jaja
- 70 g. cukru
- 20 g. mąki ziemniaczanej

W garnku podgrzać sok z pomarańczy. Żółtka utrzeć z cukrem, a następnie
dodać do n ich maki ziemniaczanej i dalej ucierać. Letni sok dodać do masy i
cały czas ucierać, bo nie powstały grudki. Wszystko przelać do garnka i
mieszając podgrzewać, aż wszystko zgęstnieje. Nie może się zagotować, bo
wtedy ścięły by się żółtka i wszystko nadawałoby się do śmieci. Białka ubić
ze szczyptą soli na sztywną pianę.
Masę wystudzić, po czym połączyć bardzo delikatnie z białkami (wolniutko i
delikatnie mieszać). Przelać porcjami do małych miseczek i wstawić do
lodówki na 1-2 godz. Żeby masa zastygła.
Podaję się przerzucone do góry nogami na talerzyku z kandyzowanymi
pomarańczami lub polane likierem pomarańczowym.

1. Data: 2005-03-09 16:12:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

wolim napisał(a):

> Flan pomarańczowy (pudding)
>
> Składniki:
> - sok z 3 pomarańczy
> - 3 jaja
> - 70 g. cukru
> - 20 g. mąki ziemniaczanej

Przepis brzmi świetnie! Zaraz zabieram się za robienie, ale chyba mam
tylko 2 pomarańcze ;-(

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-03-09 19:03:25

Od: "ata" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

DZIEKI SLICZNE!:)
> [...]
> Podaję się przerzucone do góry nogami na talerzyku z kandyzowanymi
> pomarańczami lub polane likierem pomarańczowym.

schab po hawajsku
ciasteczka Kruszyny
WOK
Do moich frhancuskich kochanic
jaki szybki obiad dla 3 pracownikow budowlanych ?