Re: Witam serdecznie

Data: 2003-11-19 07:15:39
Temat: Re: Witam serdecznie
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl>

On 18 Nov 2003 20:33:41 +0100, Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> wrote:

>Można zaplatać, ładnie może wyglądać :-). A można zostwić jeden, to on
>będzie tworzył pieniek.

Grześ, "można to, można tamto"... Ja tu mam 3 cenne roślinki!
Cenne choćby przez wzgląd na trud, z jakim były sadzone. W
dodatku dostałam ostrzeżenie, że bez cięcia nie będzie z nich
pociechy. Zalecenia dot. pierwszego roku są jasne - uciąć bez
patyczkowania się. A potem coś tam z tego wyrasta i przy dalszym
drążeniu tematu okazuje się, że możliwości jest zbyt wiele i nie
ma prostej recepty. Jak rozumiem, na tym właśnie polega urok
uprawy winorośli?
Dobra, jakoś to przytnę. W końcu nawet jeśli z tego krzaczka nic
nie będzie, miejsce pod coś wartościowego będzie już gotowe.
Obym zdążyła w życiu choć jednego grona doczekać.

Pozdrawiam
Anka :-)