Re: Witamina D a nerki i wątroba , pytanie

Data: 2016-03-14 16:57:04
Temat: Re: Witamina D a nerki i wątroba , pytanie
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

>Che che Stokrotko, dwója ze znajomości witaminy K2:

>JAK POZBYĆ SIĘ MIAŻDŻYCY Jerzy Zięba
>https://youtu.be/3CA8pJ11rxQ?t=2442

>"[...] witamina K1 i witamina K2 to sa dwie różne planety...[...]
>[...] witamina K1 to ta związana z krzepliwością krwi, wit. K2 nie ma z tym
>nic wspólnego, albo >bardzo niewiele [...]"

Jesteś bezczelny.
Ja pisałam o witaminie K. Zresztą to co można wyczytać praktycznie w każdy
materiale źrudłowym.
Link do jednego lub drugiego oszołoma, na rynku farmaceutycznym w
kapitalizmie nie ma żadnego znaczenia poza propagandą.
Poza tym ja nie jestem medykiem, nikomu tej witaminy nie zapisuję,
sama nie stosuję, więc nie muszę i nidy nie musiałam odrużniać .
Witaminę K zjadam tylko w postaci naturalnej i mi wystarcza.
Tak więc dwuję to sobie sam postaw za głupotę.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)