Re: Wizyta prezydenta Trumpa w Polsce

From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wizyta prezydenta Trumpa w Polsce
Date: Fri, 14 Jul 2017 00:35:09 -0000 (UTC)

<j...@o...pl> wrote:

> doskonale zdaje sobie z tego sprawę, Przemku:)
> ale jak już pisałem, zona mi żadnych tabletek nie aplikuje,
> wiec stad wnioskuje, ze jestem dość zdrowy.

Błędny wniosek.

Bardzo dużo osób cierpi na nieleczone schorzenia psychiczne.

To, że ktoś leków aktualnie nie zażywa nie musi oznaczać wcale że gdyby
zażywał to by mu się nie poprawiło...

> a ze "trochę" inaczej na świat patrze,
> to raczej miej "zarzuty" do istot o wiele ode mnie mądrzejszych.
> a najbardziej do tych dobrych, świetlistych.

Te "istoty" są wymyślone, fikcyjne, nie istnieją poza Twoją głową.

> (...)

> choć tu się w pełni zgadzamy;)

:-)

> zawsze do usług. w miarę możliwości. i zdrowia, oczywiście :)

Zdrowie, zwłaszcza psychiczne, to najważniejsza rzecz jakiej warto sobie
wzajemnie życzyć - Tobie i Twojej rodzinie też życzę dużo zdrowia -
sympatyczny z Ciebie bohater na tej grupie.

> tak, masz racje. tak jak z wyrachowaniem wyliczone było,
> ze dziki Trump nie ma żadnych szans z ułożoną Hilary wygrać
> i zostać Prezydentem Stanów Zjednoczonych.

Nie, nie tak samo.

Wyniki sondaży przedwyborczych nie sprawdziły się tym razem bo to nie były
typowe wybory w których błąd takich sondaży oscyluje w okolicach 2-4%. Tym
razem błąd sondaży był znacznie, znacznie większy z różnych, znanych dziś
bardzo dobrze względów.

Tymczasem ściskacz serc jaki Trump zaoferował w Polsce był raczej bardzo
klasyczny i typowy.

> a ja tylko prosiłem, aby kłamczuszka nie wygrała.
> zresztą jak zapewne wielu ludzi na świecie,
> a zwłaszcza w Polsce.

Clintonowa była bardzo nielubianą osobą przez wiele osób i dodatkowo jest
kobietą, co zaniżało dodatkowo jej szansę na wybór na prezydenta. Wybór jej
na kandydata partii demokratów przekreślił moim zdaniem ich szansę na
zwycięstwo, zwłaszcza gdy szła do wyborów z bardzo bezpłciowym,
(katolickim) vice. Jakiekolwiek szanse na wygranie z barwną postacią Trumpa
mógł mieć Sanders, ale ta kandydatura miała też dużo potencjalnie
"śmiertelnych" wad.

> pewnie, ze Trump nie jest człowiekiem doskonałym,

Doskonałym nikt nie jest, Trump jest wyjątkowo niedoskonałym!

> ale tez wie, jak bardzo dużo Polakom zawdzięcza.
> choć nie da się tego udowodnić.
> i to właśnie jest cudowne.

Jeśli chodzi Ci o to jak głosowali Polonusy w USA to faktycznie dużo Trump
Polakom zawdzięcza, pytanie czy zdaje sobie z tego sprawę. O tym, że z
pewnością tego nie docenia jestem pewny.

> to jednak, Przemku, dopuszczasz możliwość,
> ze Duch Sowiety (o zobacz, do Sowietów przy okazji napisało się samo)
> nie jest jakąś tam wymyśloną postacią:)

Nie, błędnie mnie zrozumiałeś.

Po prostu upominam Cię abyś nie kajał pięknego, idealistycznego aczkolwiek
fikcyjnego pojęcia Ducha Świętego w trumpowym politycznym błocie.