Wizyta u ginekologa

11. Data: 2003-03-13 08:44:39

Temat: Re: Wizyta u ginekologa
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariola wrote:
> Zwracam się z pytaniem czy nie ma w tym nic złego jeżeli
> dorosła kobieta nie chodzi do ginekologa?

Jeżeli jest dziewicą i nie rozpoczęła współżycia to zapewne jest jej trudno
się wybrać.

Ania

12. Data: 2003-03-13 09:01:57

Od: "Michalw" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanaiwam sie kto wymyslil wizyty co 6 miesiecy, czy nie czasem
lekarze z pobudek finansowych.
Rozumiem ze jest do wskazane dla kobiet znajdujacej sie w grupie
wysokiego ryzyka, np zmieniajace czesto partnerow, matka babka mialy
problemy onkologiczne, lub stosujace jakies leki.
Lecz normalna kobieta, ktora nie ma problemow zdrowotnych i raz na 2
lata zglosi sie do kontroli nic nie traci.

13. Data: 2003-03-13 09:49:18

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michalw <m...@i...net.pl> napisał(a):

> Jeżeli nie czuje potrzeby.
> Nie wszyscy ludzie moja ochote rozbierac sie przed kims obcym i trzeba to
> uszanowac.

Jasne, moja niedoszła teściowa też nie lubiła i nie czuła potrzeby. Jak
wreszcie przestaliśmy to szanować i pogoniliśmy brutalnie do ginekologa i na
cytologię, to było już za późno.

JoP

14. Data: 2003-03-13 11:35:57

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lecz normalna kobieta, ktora nie ma problemow zdrowotnych i raz na 2
> lata zglosi sie do kontroli nic nie traci.
Popatrz na post rozpoczynajacy dyskusje. Chodzi o to, zeby co te 2 lata sie
zglaszala.
--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

15. Data: 2003-03-13 12:14:25

Temat: Odp: Wizyta u ginekologa
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi. Właściwie to nie wiem co o ytm myśleć, każdy ma inne
zdanie. Rozumiem tylko, że mam jej nie namawiać i jak będzie chciała to sama
pójdzie.
A ja pocieszam się tym, że nie każdy musi zachorować na raka albo na jakąś
inną przypadłość kobiecą. Chyba są w dzisiejszych czasach ludzie zdrowi?
Mariola

16. Data: 2003-03-13 14:03:59

Od: "Ola" <p...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popatrz na jaki post ja odpisalem

17. Data: 2003-03-13 20:18:27

Temat: Re: Odp: Wizyta u ginekologa
Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od Mariola (m...@w...pl) dostałam taką:

> Chyba są w dzisiejszych czasach ludzie zdrowi?

Nie, badania w medycynie tak się rozwinęły, że nie ma już ludzi
zdrowych, są tylko nieprzebadani;-).

--
Pozdrawia Monika
GG 51726

wrodzona amputacja
ból ręki
Warszawa-stud. biol, farm, chem, pielęgniarki, połozne, rehabilit.
nadżerka
Migdalki,przerost,anginy .Prosba o porady