Wkrętarka Einhell RT-CD 18 Li RED LINE

1. Data: 2008-11-08 01:45:16

Temat: Wkrętarka Einhell RT-CD 18 Li RED LINE
Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Potrzebna mi wkrętarka o przyzwoitej jakosci i dobrym
momencie obrotowym(min.30Nm).Jest duzy wybór solidnych marek, ale dla
pełnego uzytku domowego nie chcę wydawać wielkich pieniedzy.Jakoś te
paramtry opisanej wkrętarki wydaja sie zachęcajace. Czy macie juz swoje
doswiadczenia z tym modelem ? Czy warto wydać te ponad 450zł na taki sprzęt?
(Pptrzebna będzie m.in. do ogrodowych prac-przykręcanie srub i duzych
wkrętów do drewnianego ogrodzenia) Pozdrawiam Marex

2. Data: 2008-11-08 05:27:44

Temat: Re: Wkrętarka Einhell RT-CD 18 Li RED LINE
Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

ten einhell wazy 3kg, toz to rece poodpadaja
np za 100zl wiecej masz na alledrogo nowa makite 6271 + bity i nasadki
bosch, moment 28Nm, a zapewne i tak bedzie silniejsza od tego einhella, waga
1,5kg
albo poszukaj bosch GSR 12 Professional (nie słabsze GSR 12-1 i GSR 12-2)
chyba okolo 400-500zl, moment 36Nm, waga 1,9kg, tylko chyba baterie nieco
gorsze niz w makicie

GP

3. Data: 2008-11-08 12:23:27

Od: nom <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marex wrote:
> Witam Potrzebna mi wkrętarka o przyzwoitej jakosci i dobrym
> momencie obrotowym(min.30Nm).

Raz miałem wkrętarkę tej firmy. Akumulatory padły po miesiącu. Wkrętarka
poszła na szrot. Za 450 zeta kupisz już całkiem przyzwoitego boscha.

4. Data: 2008-11-08 19:59:37

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marex wrote:
> paramtry opisanej wkrętarki wydaja sie zachęcajace. Czy macie juz swoje
> doswiadczenia z tym modelem ? Czy warto wydać te ponad 450zł na taki sprzęt?
Ja wlasnie koncze ten model :)
Kupilem go na szybko i uzywam tylko do skrecania mebli.
Z wad mojej to:
* fabrycznie uszkodzona ladowarka - trzeba bylo przylutowac przewod
* uszkodzony I bieg tj sam wyskakuje przy ciut wiekszym obciazeniu (tj
wkret 4 x 40 w wiorze ;))
* beznadziejne sprzeglo - dla tego samego ustawienia ciezko o
powtarzalnosc w tym samym materiale :)
* przekladnia planetarna jest do kitu co chwila cos chrobocze jakby sie
mialo rozlecic :)

Do tego co Ci potrzeba wbrew pozorom potrzebujesz czegos lepszego bo
inaczej zajezdzisz to po parunastu wkretach.
Kup Makite albo lepszego Bosha.
Inna sprawa ze Makita ostatnio daje tez ciala jak Bosh i robi byle co.
Nie kupuj Hitachi (zielonego) bo oprocz porabanego wzornictwa czesto sie
psuje :)

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

5. Data: 2008-11-11 23:26:38

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Lew <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Inna sprawa ze Makita ostatnio daje tez ciala jak Bosh i robi byle co.
> Nie kupuj Hitachi (zielonego) bo oprocz porabanego wzornictwa czesto sie

Zdaje się, że zostało mi do wyboru coś miedzy Makiyą a Boschem .Wolę z
akumulatorami bez efektu pamieci czyli NiMh lub nawet Li-Ton .Ale tu ceny
Makity z takimi akumulatorami przekraczają grubo 700zł, nieco łatwiej z ceną
Boscha.Tu znowu sporo głosów krytycznych co do jakosci akumulatorów.Czy
negatywne opinie co do Boscha dotyczą także aku NiMh i iwentualnie litowo-
jonowych? czy dot.ten zarzut tylko NiCd.??Rozumiem, że Makita lepiej spełnia
oczekiwania (solidność,parametry techn.
Jest taki model Makity
http://www.allegro.pl/item475640312_makita_14_4v_843
4_3_baterie_2_6ah_70_nm_u
dar.html lub
http://www.allegro.pl/item471139781_wkretarka14_4v_m
akita_bdf442rfe_2_baterie
3ah_nowa.html ale..- jest to sprzęt bez gwarancji..-i wcale nie tani..
A kto ma wypracowaną opinię co do modelu Bosch GSR 12VE-2, 2,6NiMh ??
Dziękuję za ocenę Einhella - czy te jego akumulatory Li-Ton też słabe..?
Wciąż jestem na rozdrożu, także ekonomicznym... Pozdrawiam Marex

6. Data: 2008-11-13 07:35:09

Od: "pg" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie warto. Za cene tych nimh czy lion masz zestaw porzadnych nicd + zostanie
kasa by za 3-4 lata kupic nowe akumulatory. Nie rozumiem w czym masz problem z
tym efektem pamieciowym, posiadajac 2 akumulatory w zestawie mozesz przeciez
naprzemian rozladowywac je do konca nie przerywajac nawet pracy. Wiec kup sobie
chociazby na alledrogo makite lub boscha za 400-500zl, fachowcy tym pracuja
zawodowo i sa zadowoleni wiec tym bardziej amator. Jezeli masz watpliwosci to
polecam forum na www.narzedzia.pl

GP

7. Data: 2008-11-13 21:05:42

Od: "kris" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słabe..?
> Wciąż jestem na rozdrożu, także ekonomicznym... Pozdrawiam

A mi sie wydaje że niepotrzebna Ci profesjonalna wkretarka. Po co przepłacać
za logo Makita itp. Do przydomowych prac kup sobie zwykła wkretarkę dla
amatorów, a do zastosowań o których pisałęs najlepsza bedzie wkrętarka
sieciowa. Przy pracach na zewnątrz przy ogrodzeniu kabel nie przeszkadza- no
chyba że nie masz w pobliży napiecia.
Podsumowując- nie przepłacaj za profesjonalny sprzęt który do Twoich
zastosowań jest zbedny. Kup wkrętarke za 100-200zł zwróc uwage aby miała
gwarancje i na pewno Tobie wystarczy

Krzysiek

8. Data: 2008-11-14 22:22:36

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marex wrote:
> Zdaje się, że zostało mi do wyboru coś miedzy Makiyą a Boschem .Wolę z
Mozesz jeszcze zobaczyc Metabo - IMHO znacznie wyzej od powyzszych.

> negatywne opinie co do Boscha dotyczą także aku NiMh i iwentualnie litowo-
Ja mam Bosh-a IXO ktory ma aku Li-Ion i powiem ci ze akumulator w sumie
padl po pol roku pracy (jest rozladowany po 10 minutach pracy). A
przykrecam nim tylko eurowkrety w sumie i to te male.
Pod tym wzgledem ekumulatorki tego badziewnego Einhella sa duzo lepsze -
bo juz ostro je mecze ponad rok i nadal wytrzymuja kilkadziesiat
konfirmatów + wiercenie (jakies 45 minut pracy / aku).
Tak wiec jak widzisz trudno wylonic idealna firme ;)
Moze faktycznie zrobisz tak jak kolega Kris doradzil ?
Kup sobie mala i tania wkretarke do 200 zl i jakas wiertarke z
mozliwoscia wkrecania (albo wkretarke sieciowa).
Ta zasilana z sieci i tak bedzie mocniejsza od wiekszosci
profesjonalnych i akumulatorowych np Metabo ;).

9. Data: 2008-11-14 22:27:33

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kris <K...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Podsumowując- nie przepłacaj za profesjonalny sprzęt który do Twoich
> zastosowań jest zbedny. Kup wkrętarke za 100-200zł zwróc uwage aby miała

Dziękuję za radę.Mam w sumie sporo rzeczy do zrobienia/napraw, w sumie
na własnej działce i w domu.Wolę jednak coś bez kabla.Rzeczywiście chciałoby
się mieć porządną rzecz(syndrom chińszczyzny straszy..), ale trzeba
racjonalnie podchodzić do potrzeb.Swoją drogą nadal uzywam wiertarek
ostatniej prod.DDR (firmy Smalcalda-500W).Obsłuzyły całą budowę domu i tyle
lat eksploatacji non stop- bez awarii. Gdyby miały jeszcze lewe obroty. Może
dlatego chciałbym uzywać sprzetu niezawodnego, przy ktorym nie trzeba użerać
się z naprawami.Ostatnio tego coraz wiecej. Więc szukam czegoś pewnego za
przystepną cenę.Jeśli się takowa znajdzie..? Dziekuję za odzew. Marex

10. Data: 2008-11-15 01:12:34

Od: nom <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozesz jeszcze zobaczyc Metabo - IMHO znacznie wyzej od powyzszych.

No jasne, niech jeszcze spojrzy na Hilti albo Dewalt :) Bez przesady, to
ma być "domowa" wkrętarka.

> Ja mam Bosh-a IXO ktory ma aku Li-Ion i powiem ci ze akumulator w sumie
> padl po pol roku pracy (jest rozladowany po 10 minutach pracy).

To akurat normalne. O ile Li-Iony nie mają efektu pamięci, to padają po
kilkuset ładowaniach (przy czym kilkaset to raczej bliżej 300 niż 800).

W sumie podoba mi się konkluzja tego wątku: jakaś prosta wkrętarka
akumulatorowa i do tego coś z kabelkiem (również tanie). Taki zestaw do
codziennego użytku przez tzw. amatora będzie w sam raz, a nawet nieco
lepiej :)

płyta meblowa pomiędzy szafkami a temeratura
Szklana kabina: Kolo, Cersanit czy PoolSpa?
OW SA nie polecam
regulacja okien - pomocy
karton-gips a karnisze