Re: Wkupne:o))))

1. Data: 2002-11-14 12:53:04

Temat: Re: Wkupne:o))))
Od: Edward Kniazycki <e.t.k@DO_NOT_SPAM.gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

lisek wrote:
> Witam serdecznie!
[...]
Witaj,
Ja tu też (oficjalnie) jestem od niedawna, głównie czytam. Bardzo
sympatyczna, relaksująca grupa.
Pozdrawiam

Ed.

Pst ! Zrób tak: w swoim KNode kliknij w Settings, potem w Configure
KNode. Gdy wyświetli się okienko zatytułowane "Preferences" wybierz
na liście z jego lewej strony Posting News, w opcjach które wtedy
pojawią się z prawej, w pozycji "Charset" ustaw iso-8859-2. Zapewni
to, że polskie znaki diakrytyczne będą czytelne ;-)

1. Data: 2002-11-15 07:33:04

Od: lisek <m...@a...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edward Kniazycki wrote:

> [...]
> pojawią się z prawej, w pozycji "Charset" ustaw iso-8859-2. Zapewni
> to, że polskie znaki diakrytyczne będą czytelne ;-)

Weszlam tam i okazuje sie ze mam wlasnie ustawione iso-8859-2. Nie wiem
dlaczego polskie znaki wychodza niewidoczne.
ółżź - to proba

lisek

1. Data: 2002-11-15 10:30:25

Od: Edward Kniazycki <e.t.k@DO_NOT_SPAM.gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

lisek wrote:
[...]
> Weszlam tam i okazuje sie ze mam wlasnie ustawione iso-8859-2. Nie wiem
> dlaczego polskie znaki wychodza niewidoczne.
> ółżź - to proba
>
> pozdrawiam

Poprzednio Twój KNode nie umieszczał wewnątrz posta:
Teraz jest już wszystko OK.

Pozdrawiam

Ed.

Re: pytanie o nalesniki z twarogiem