Re: Wkurzający lekarz

From: "Imoe" <i...@W...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Wkurzający lekarz
Date: 6 Oct 2003 00:12:47 +0200

Podejrzewam, że gdyby lekarz zrobił to z pobudek o jakich piszesz to nie
wywołało by w niej aż takiego oburzenia, bo sądze, że tu się wszystko rozbija
bardziej o atmosfere wizyty niż samo to rozbieranie.
Pomimo to gdyby to mnie lekarz poprosil o rozebranie się w omawianym celu to
jednak nie zgodziłabym się, gdyby nie chciał mi podbić zaświadczenia grzecznie
bym mu podziękowała i poszła. Serce osłuchiwano mi chyba z tuzin razy , sama
kontroluje sobie piersi, a co rok prosze o to moją pania ginekolog i nie mam
żadnych znamion. Wiem,że takie badania bywają konieczne i wiem zazwyczaj
lekarze starali sie byc bardzo taktowni, ale nie mam ochoty na niepotrzebne
według mnie "powtórki" bo to jest naprawde niemiłe.

Imoe