Właśnie przyrządzam czerninę...

1. Data: 2002-03-09 13:07:44

Temat: Właśnie przyrządzam czerninę...
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moi Drodzy!

(jak w temacie) ... i sam sobie zazdroszczę. Ostatnio jadłem ją w pewnym
poznańskim domu z "kaczymi tradycjami" zaledwie miesiąc temu i już zdążyłem
zapragnąć jej ponownie. Popijam właśnie czerwone półwytrawne (choć generalnie
preferuje wytrawne) wino i mój żołądek jest już nieźle "nakręcony", tym
bardziej, że czuję spod pokrywki taki aromat jaki czuję... Musze już konczyć bo
czas na wykonczenie potrawy a niedługo goście...

Wybaczcie, jezeli komuś narobiłem smaku ale musiałem się tym podzielić.

Pozdrawiam
Wok

1. Data: 2002-03-09 16:30:14

Temat: Re: Właśnie przyrządzam czerninę...
Od: "M.W." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> czas na wykonczenie potrawy a niedługo goście...
>
> Wybaczcie, jezeli komuś narobiłem smaku ale musiałem się tym podzielić.

Mnie narobiles...
a mam w lodówce słoiczek z zamrozona kacza krwią specjalnie na ta
okolicznosc...

Pozdrawiam

Marek

Akurat Lubelszczyzna gdzie zamieszkuje nie nalezy do miejsc gdzie jest to
danie znane...:-(

1. Data: 2002-03-09 18:35:53

Od: "Waldek Brygier" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (jak w temacie)

Brrrr... odechciało mi się kolacji :))

Waldek Brygier
http://www.sudety.w.pl - moja strona domowa. Zapraszam!

1. Data: 2002-03-10 13:54:40

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> <w...@p...onet.pl> wrote in message

> zdążyłem
> generalnie
> konczyć bo

> Mnie narobiles...
> a mam w lodówce słoiczek z zamrozona kacza krwiš specjalnie na ta
> okolicznosc...
>
> Pozdrawiam
>
> Marek
>
> Akurat Lubelszczyzna gdzie zamieszkuje nie nalezy do miejsc gdzie jest to
> danie znane...:-(

Marku, nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Tobie, abyś na "nieczerninowej"
Lubelszczyznie znalazł kogos kto jak najszybciej sprowokuje rozmrożenie
zawartości słoiczka i w pełni (!) doceni tę przepyszność... Ja w Gdańsku nie
miałem problemu ze znalezieniem... :-)

Pozdrawiam
Wok

1. Data: 2002-03-10 13:59:43

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brrrr... odechciało mi się kolacji :))
>
> --
> pozdrawiam
> Waldek Brygier
> http://www.sudety.w.pl - moja strona domowa. Zapraszam!

Naprawdę mi przykro!
Mam nadzieję, że z głodu nie miałeś problemów z zaśnięciem... ;-)

Pozdrawiam
Wok

1. Data: 2002-03-10 22:07:41

Od: "Marek_K" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a kto przyjdzie na obiad? :)))
marek

1. Data: 2002-03-10 22:55:14

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a kto przyjdzie na obiad? :)))
> marek

Marku, ten obiad był wczoraj i kontynuacja dzisiaj ale zapewniem Ciebie, że
wbrew pozorom to nie było towarzystwo z Transylwanii.

Pozdrawiam
Wok

strogonow
Odp: Co fajnego do kuchni/jadalni...
Garnki
tajskie: ryba w sosie imbirowym
Drinknijmy sobie :) (było: Drink z mleczkiem kokosowym???)