Wlasnie wrocilam z wakacji i zastalam puste listy

1. Data: 2001-04-23 22:58:31

Temat: Wlasnie wrocilam z wakacji i zastalam puste listy
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Do tych z Was, ktorzy wyslali mi list prywatnie
Po powrocie z wakacji zastalam gore emaili, ktore sie jakos dziwnie
pomutantowaly, ze nie dochodza wiadomosci, tylko tytuly. Jutro
Outpost.com dostarczy mi nowa wesrje mojej Eudory i moze uda mi sie
odczytac te listy. W ogromnej wiekszosci sa to listy z Polski, wiec nie
wiem, gdzie istnieje problem, ale postaram sie odpowiedziec, jak tylko
bede mogla.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-04-24 04:54:17

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@w...net> wrote:

> [...]
> pomutantowaly, ze nie dochodza wiadomosci, tylko tytuly. Jutro
> Outpost.com dostarczy mi nowa wesrje mojej Eudory i moze uda mi sie

A jakiej wersji obecnie uzywasz?

Wladyslaw

1. Data: 2001-04-24 14:23:12

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> A jakiej wersji obecnie uzywasz?

Eudora 4.0, ale pozyczona, dopiero dzis dostane "prawdziwy" dysk.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-04-24 18:41:37

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@w...net> wrote:

> Eudora 4.0, ale pozyczona, dopiero dzis dostane "prawdziwy" dysk.

Eudore 5.1 mozesz sciagnac i uzywac za darmo z <http://www.eudora.com>.
Nie ma nic takiego jak "prawdziwy" dysk.
Chodzilo mi zreszta o te wersje z ktora mialas klopoty. Byc moze
dostawalas listy w html, w wersji ktorej stara Eudora 4 nie odczytuje --
zeby to sprawdzic kliknij w otrzymanym liscie bez tekstu w guzik "blah,
blah, blah" u gory okna. Pokaze sie "zrodlowy tekst" listu, i w nim byc
moze kod html.
Ewentualnie mialas zaznaczone w ustawieniach odbieranie tylko naglowkow
-- stare wersje Eudory mialy taka mozliwosc, nowsze juz nie maja.
Tak czy inaczej upgrade do 5.1 powinien pomoc.

Wladyslaw

1. Data: 2001-04-24 20:11:23

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> [...]
> -- stare wersje Eudory mialy taka mozliwosc, nowsze juz nie maja.
> Tak czy inaczej upgrade do 5.1 powinien pomoc.

Dzieki, napewno tak zrobie.
Magdalena Bassett

Re: zmywarka - juz kupilam
sernik na zimno - Help from Paryz !