Wlokniaki

1. Data: 1999-12-24 10:02:24

Temat: Wlokniaki
Od: "CL - Aleksandra Mańka" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposob zlikwidowac wlokniaki (na szyi, pod okiem)? Jest moze jakis
preparat, czy tez nalezy wybrac sie do dobrej kosmetyczki (dermatologa)?

Jestem w ciazy i zauwazylam, ze w tym okresie pojawilo mi sie ich troche.
Co w ogole ma wplyw na ich powstawanie - moze zmiany homonalne (jak to w
ciazy)?

Ola

2. Data: 1999-12-27 01:16:11

Temat: Odp: Wlokniaki
Od: "Marek Ruszczyński" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik CL - Aleksandra Mańka <a...@c...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:01bf4df4$fbd284e0$4...@a...iepch.gliw
ice.pl...
> [...]
> ciazy)?
>
> Ola
> nalezy sie wybrac do dermatologa- włókniaki bez zadnych obaw sie
usuwa,jednak nie radze robic tego samemu-lepiej niech obejrzy to fachowiec:)
pozdrawiam Marek
Ps.preparatu nie ma

3. Data: 1999-12-27 16:01:58

Temat: Re: Wlokniaki
Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

CL - Aleksandra =?ISO-8859-2?Q?Ma=F1ka ?= napisał(a):

> [...]
> Co w ogole ma wplyw na ich powstawanie - moze zmiany homonalne (jak to w

Na pewno chirurg...:-) Pytanie, czy sa to tylko wlokniaki... (nie chce Cie
straszyc, ale...oby to tylko to).

Piotr

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

4. Data: 1999-12-27 20:32:14

Od: "Masel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co w ogole ma wplyw na ich powstawanie - moze zmiany homonalne (jak to w

Gratuluję
(ciąży, nie włókniaków - o tym drugim niech się wypowiedzą fachowcy)

Maseł

Alergia
Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Re: CUKRZYCA INSULINOZALEŻNA U DZIECKA 6 LAT
Re: CUKRZYCA INSULINOZALEŻNA U DZIECKA 6 LAT
Odp: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!