Re: CUKRZYCA INSULINOZALEŻNA U DZIECKA 6 LAT

1. Data: 1999-12-24 07:00:18

Temat: Re: CUKRZYCA INSULINOZALEŻNA U DZIECKA 6 LAT
Od: "Michal Kupski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

=DobeX= napisał(a) w wiadomości: <83u8bh$16l$5@zeus.polsl.gliwice.pl>...
> Kolejny zagorzały maniak diety dra K...

Robert - to co powyżej to nie jest dyskusja.
Ja zadaję Ci pytanie i oczekuję odpowiedzi, a nie inwektyw.

Ja wcale nie jestem taki mocno przekonany do d.o. ale zaciekawia mnie,
że jej przeciwnicy zwykle kończą na inwektywach...

No więc jeszcze raz - co dasz choremu do zjedzenia i dlaczego ?

Michal <m...@p...onet.pl> -- Tarnowskie Góry --