trwalosc polopiryny (Re: Testowanie dwu leków...)

1. Data: 1999-12-24 01:35:00

Temat: trwalosc polopiryny (Re: Testowanie dwu leków...)
Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 04 Dec 1999 08:53:26 GMT Expert <e...@f...onet.pl>
napisal(a):

>Jak rozpozonac, ze polopiryna sie
>a co ma kwas acetylosalicylowy z octowym wspolnego

Jak bys zapytal na pl.sci.chemia (wysylam tam zamiast na
wegetarianizm) to by moze odpowiedzieli? Nie wiem czy przypadkiem kwas
acetylosalicylowy nie rozklada sie wlasnie na ocet i jakis fenol.
Polopiryna "zwykla" to raczej jest dosc trwala, natomiast ta musujaca
w przypadku jakichs nieszczelnosci (np. wybijanie daty czesto dziurawi
folie) zmienia kolor na brunatny i wtedy cos jakby od niej wanialo.
Ale moze to jednak nie fenol?

gr