Alergia

1. Data: 1999-12-24 08:52:21

Temat: Alergia
Od: "Generic" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj zrobiłem sobie testy punktowe na alergeny i otrzymałem całkiem
ciekawe wyniki:

1. Pyłki traw 1 * * * *
2. Pylki traw 2 * * * * *
3. Pyłki drzew * * *
4. Pyłki chwastów * *
5. Żyto * * *

Do tego po dwie gwiazdki dla kurzu, roztoczy, pierza, wełny, sierści psa i
kota oraz Candida albicans (może mi to ktoś przetłumaczyć?).

W związku z tym mam pytanie. Czy takie wyniki wystarczą, żeby mieć spokój z
armią? Na razie studiuję, ale lepiej dmuchać na zimne :)

2. Data: 1999-12-24 14:41:27

Temat: Re: Alergia
Od: h...@b...uni.torun.pl (Henryk Rozycki) szukaj wiadomości tego autora

"Generic" <g...@p...onet.pl> wrote:

>Dzisiaj zrobiłem sobie testy punktowe na alergeny i otrzymałem całkiem
>ciekawe wyniki:
[......]
>[.....] Candida albicans (może mi to ktoś przetłumaczyć?).

Candida albicans (nie znam polskiej nazwy ...), to grzyby (drozdzaki),
bedace skladnikami normalnej mikroflory organizmu czlowieka (wystepuja
m. in. w jamie ustnej i w niektorych miejscach na skorze), ktore w
okreslonych warunkach (np. podczas dlugotrwalego stosowania
antybiotykow przeciwbakteryjnych) moga byc sprawcami grzybic.

Pozdrawiam,

Henryk

/ \ Henryk Rózycki, mailto:h...@b...uni.torun.pl
|o | http://www.biol.uni.torun.pl/~henroz
\_/ ICQ UIN: 10899456
/|\_______________________________________________

3. Data: 1999-12-27 13:21:09

Od: tg <g...@b...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Candida albicans (nie znam polskiej nazwy ...), to grzyby (drozdzaki),

candida albicans -pl. bielnik bialy

4. Data: 1999-12-27 13:24:27

Od: tg <g...@b...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W zwi?zku z tym mam pytanie. Czy takie wyniki wystarcz?, ?eby mieae spokój z
> armi?? Na razie studiuj?, ale lepiej dmuchaae na zimne :)
>
> Pozdrawiam

Niestety nie wystarcza :-(
alergia wg przepisow obowiazujacych w polskiej armii nie reklamuje
\od sluzby wojskowej,
Jesli choedzi o armie to oni maja liste chorob na ktore daja odpowiednie
kategorie i jesli twoja choroba nie jest na tej liscie to nie masz szans na
unikniecie sluzby oijczyznie,
podpoweiem ci tylko ze astma jest na tej liscie (moze ci sie ta informacja na
cos przyda)

Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Re: CUKRZYCA INSULINOZALEŻNA U DZIECKA 6 LAT
Re: CUKRZYCA INSULINOZALEŻNA U DZIECKA 6 LAT
Odp: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Re: Szpik kostny - KONTO