Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

Data: 2018-04-06 23:49:01
Temat: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
Od: XL <i...@g...pl>

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Przecież ciebie nie interesuje św. Tomasz z Akwinu, tylko próbujesz
> postawić XL w twoim zdaniem niezręcznej sytuacji.
> Postawa
> charakterystyczna dla osobników chcących zaistnieć w jakimś
> towarzystwie, lecz nie posiadających elementarnych zdolności
> interpersonalnych do zrealizowania tego. Sądzisz, że czepiając się XL
> wybudujesz swoją pozycję w oczach tych, którzy mają z nią tu na pieńku?
> Nic bardziej mylnego - większość z nich będzie cię miała za zwykłą
> gnidę, choć niekoniecznie będą ci to okazywać :)

Kto wie - może wyszuka nam tu jeszcze jakieś inne, jeszcze ciekawsze, w
jego pojęciu deprecjonujące doktorów Kościoła ,,sensacyjki". Może np.
rzucali śmieci nie tam, gdzie trzeba, albo, co gorsza, chodzili s...ć tam,
gdzie i zwykli niedouczeni ludziska z tamtych czasów? Stuaszne!
A dla mnie to zwyklizna ludzka. Takie czasy. Takie warunki. Taki stan
OGOLNEJ wiedzy. Omnibusem trudno było być, a to, że co poniektóry brzydził
się kobietami trochę nawet rozumiem, jak patrzę na dzisiejsze kobiety i na
to, jak się zachowują w różnych sytuacjach.
Ludzie kiedyś generalnie śmierdzieli i nie rozumieli swych ciał... Doktor
Kościoła nie był w tym lepszy od prostaka.

Mizoginów nie brakuje i wśród wielkich autorytetów strony, żtp., przeciwnej
- czyż z tego powodu należy unieważnić/wyśmiać ich teorie i dorobek?
Tacy np. Platon, Arystoteles, Kant, Newton, Nietzche... Mieli kobiety
niemal za zwierzaki.
LOL

--
XL