Włosy

11. Data: 2009-04-29 11:08:45

Temat: Re: Włosy
Od: T_R_S <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Kwi, 08:03, "Julia Wiewióra" <j...@p...pl> wrote:
> Witam
> Pojawił się u mnie problem wypadania włosów i ogólnej złej kondycji włosów
> po urodzeniu dziecka i karmieniu piersią. Nie dość, ze wypadają to jeszcze
> są matowe i bardzo suche. Włosy rozjaśniam od wielu lat, ale jeszcze nigdy
> tak kiepsko nie wyglądały. Będę wdzięczna za porady jak sobie z tym
> problemem poradzić. Moze iść do fryzjera i jakieś kuracje zastosować? a może
> domowe sposoby, jakieś dobre kosmetyki?
> Pozdrawiam
> Julia

Polecam HENNA TREATMENT WAX - leczniczy wosk do włosów i skóry głowy:)
Po urodzeniu dziecka chyba każdej kobiecie nadmiernie wypadają włosy -
to normalne. W moim przypadku dopiero po 9 miesiącach od porodu włosy
zaczęły odrastać. WAX, który polecam przede wszystkim odżywia,
wzmacnia i nabłyszcza włosy

pozdrawiam,
T_R_S

12. Data: 2009-04-29 11:16:55

Od: T_R_S <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2009-04-29 18:45:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 22:19:13 +0200, Ikselka napisał(a):

> Nie chodzi o regularność, lecz o czas działania i szanse na wniknięcie do
> cebulek.

Nawet przy małym dziecku (albo i zwłaszcza) w domu trzeba sprzątać, więc
polecam taki patent, że kiedy zamierzam odkurzać, uprzednio myję włosy i
nakładam sobie WAX, na to czepek, na to gruby ręcznik i "jadę" odkurzaczem,
co się da. Ponieważ mam dużo do "objechania", to i nieźle się zgrzeję,
głowa więc gorąca, co swietnie współgra z kompresem. Po odkurzaniu -
prysznic i płukanie włosów - i gotowe.
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

14. Data: 2009-05-09 20:40:34

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 20:45:48 +0200, Ikselka napisał(a):

> nakładam sobie WAX, na to czepek, na to gruby ręcznik
a ja taką kolejność: WAX ręcznik, termofor, na to worek foliowy ;), bo
tylko on się mieści na termoforze.

--
waruga

15. Data: 2009-05-15 15:59:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2009 22:40:34 +0200, waruga napisał(a):

> a ja taką kolejność: WAX ręcznik, termofor, na to worek foliowy ;), bo
> tylko on się mieści na termoforze.

No, ale WAX Ci wsiąka w ten ręcznik, a ma być stricte na włosach, a nie na
ręczniku...

16. Data: 2009-05-15 16:32:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 17:59:14 +0200, Ikselka napisał(a):

> No, ale WAX Ci wsiąka w ten ręcznik, a ma być stricte na włosach, a nie na
> ręczniku...

...a dokładnie na skórze głowy.

Kolagen Naturalny - Opinie
salon fryzjerski Katowice- pilnie poszukiwany
Czy warto zostać kosmetyczką?
prostowanie włosów-proszę o porady
prostownica