Re: Włosy

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Włosy
Date: Wed, 29 Apr 2009 20:45:48 +0200

Dnia Tue, 21 Apr 2009 22:19:13 +0200, Ikselka napisał(a):

> Nie chodzi o regularność, lecz o czas działania i szanse na wniknięcie do
> cebulek.

Nawet przy małym dziecku (albo i zwłaszcza) w domu trzeba sprzątać, więc
polecam taki patent, że kiedy zamierzam odkurzać, uprzednio myję włosy i
nakładam sobie WAX, na to czepek, na to gruby ręcznik i "jadę" odkurzaczem,
co się da. Ponieważ mam dużo do "objechania", to i nieźle się zgrzeję,
głowa więc gorąca, co swietnie współgra z kompresem. Po odkurzaniu -
prysznic i płukanie włosów - i gotowe.
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP