Re: Wlosy mi nie wypadaja, skore mam nawilzona - oj, chwalę!

Data: 2005-08-29 17:42:06
Temat: Re: Wlosy mi nie wypadaja, skore mam nawilzona - oj, chwalę!
Od: "Skakanka" <n...@w...pl>

Użytkownik "AW" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
news:3e6d0$43121353$539043fa$12941@news.chello.pl...
> tzn fajnie ze na Ciebie działaja, ale ja jak brałam cilest to zadnej
> widocznej poprawy nie zauważałam tylko moje libido cierpiało, teraz wrociłam
> do triminuletu a z pryszczami mam cylk miesieczny... tzn pojawiaja sie i
> znikaja, bardzo to up... tzn denrwujące :D

Kiedyś, kiedy miałam poważne problemy z hormonami i szpikowali mnie Anteovinem i
innymi tabletkami działającymi o wiele silnej niż Cilest, trafiłam na starszą
panią ginekolog, która kazała mi brać Mastodynon. Takie ziołowe kropelki. Brałam
z rozpaczy, bo hormony miały za silne efekty uboczne, po prostu nie mogę ich
używać. Po dwóch miesiącach skończyły się moje problemy (jednym z nich był
trądzik). Może zapytaj swojego lekarza, czy uważa, że to mogłoby pomóc.
Ja teraz, kiedy czuję, że cos mi się rozregulowało, leczę się tym na własną rękę
(ale wiem, ze mogę) i ani razu się nie zawiodłam - naprawdę bardzo ładnie
reguluje hormony.

Kaśka