Wlosy mi nie wypadaja, skore mam nawilzona - oj, chwalę!

1. Data: 2005-08-27 20:47:14

Temat: Wlosy mi nie wypadaja, skore mam nawilzona - oj, chwalę!
Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama nie wiem od czego zacząć.
Chyba od włosów, bo pełno ostatnio wątków na ten temat.
Szukałam lekarza, który poradziłby mi coś sensownego na wypadające włosy,
niestety, nie znalazłam nikogo, kto by mnie nie potraktował jak hipochondryka.
Kazali stosować kurację Vichy, która przetestowałam już kiedyś - działa, ale do
kiedy się stosuje ampułki. A niespecjalnie mam czas i pieniądze na to, żeby
codziennie wcierać w głowę zaporowo drogie mikstury.
Kupiłam sobie szampon Dermena, dodatkowo używam nafty.
Działa.
Nie wiem, co będzie po skończeniu kuracji, ale na razie jestem pełna nadziei, że
nie wyłysieję.

Teraz będzie olejek pod prysznic. Używałam już Bielendy, Nivei, ale ostatnio
odkryłam super rzecz na poranny prysznic - olejek Tensi-Med. Słabo się pieni,
nie podoba mi się jego zapach i jest niewydajny. Ale, kurczę, skóra jest po nim
wręcz zaimpregnowana - zostają na niej kropelki wody, jakby była posmarowana
oliwką, która po prysznicu jest niewyczuwalna.

Krem śmietankowy intensywnie nawilżający Bielendy z nowej serii Beauty Milky -
rewelacja! Nie zatyka porów, nawilża bardzo mocno, nie jest tłusty i pięknie
pachnie. Waniliowo-mlecznie. Na ulotce przeczytałam o innych kosmetykach z tej
serii i teraz poluję:)

Szampon i krem wygładzające Sunsilk (fioletowe opakowania). Naprawdę wygładzją
włosy, po ich użyciu cały dzień głaszczę się po głowie:) Ale o nich było, więc
tylko potwierdzam pozytwne opinie.

Średnio spodobał mi się krem Bielendy Spa. Zwie się szumnie Luksusowym kremem
nawilżającym, ale to zwykłe mazidło, które daje jedynie dziwny zapach i tyle. Za
to olejek hydrofilny do mycia twarzy z tej serii spodobał mi sie bardzo. Jeden z
niewielu specyfików myjących, które nie wysuszają mi dzioba. Bardzo zadowolona.

I jeszcze niespecjalnie mnie zachwycił fitoregulator z wyciągiem z kasztanowca
ATW. Naczynka nadal mi szaleją, może za krótko używam, ale zmiany żadnej nie
widzę. A, i jeszcze tonik z kolagenem z tej firmy - też jakoś nie przypadł mi do
gustu. Ot - tonik, a kosztuje 40 złociszy. Namówiła mnie na niego koleżanka i
więcej już na nic mnie nie namówi. Kij jej w beret z takim cudem.

Ufff.
To idę walczyć o resztki włosów.

Kaśka

1. Data: 2005-08-27 20:51:35

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Szukałam lekarza, który poradziłby mi coś sensownego na wypadające włosy,
> niestety, nie znalazłam nikogo, kto by mnie nie potraktował jak hipochondryka.

Właśnie, może ktoś mi jednak podpowie jakiegoś sensownego lekarza w Krakowie?
Pani ginekolog powiedziała mi że nie mam hirsutyzmu, bo nie mam wąsika. Głupio
mi było powiedzieć, że z takimi rzeczami przecież się nie będę obnosić, bo sama
miała sumiaste wąsiska. Dermatologów absolutnie nie interesuje przyczyna moich
problemów, wszyscy tylko o tym Vichy z aminexilem czy jak mu tam, cycki opadają.
Na razie jest OK, włosy przestały mi lecieć, ale jednak to trochę niepokojące.

Kaśka

1. Data: 2005-08-27 21:46:30

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szukałam lekarza, który poradziłby mi coś sensownego na wypadające włosy,
> niestety, nie znalazłam nikogo, kto by mnie nie potraktował jak

kolezance dermatolog kazal zbadac hormony tarczycy i oczywiscie cos tam
znalazl:(

1. Data: 2005-08-27 22:07:48

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <deqjon$aa$1@atlantis.news.tpi.pl> Skakanka wrote:

> Właśnie, może ktoś mi jednak podpowie jakiegoś sensownego lekarza w
> Krakowie?

Miałam w Gdańsku bardzo sensownego ginekologa-endokrynologa. Bo i leki
potrafił sensownie dobrać i wysyp pryszczy wyleczyć...

> Pani ginekolog powiedziała mi że nie mam hirsutyzmu, bo nie
> mam wąsika. Głupio mi było powiedzieć, że z takimi rzeczami przecież
> się nie będę obnosić, bo sama miała sumiaste wąsiska.

Pójdź do innego. Najlepiej do takiego ze specjalizacją z endokrynologii,
bo ginekolog wcale nie musi dużo wiedzieć o układzie dokrewnym i jego
schorzeniach.

Iff

1. Data: 2005-08-27 22:27:51

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mme Kitzmoor" <s...@m...nie> napisał w wiadomości

> Miałam w Gdańsku bardzo sensownego ginekologa-endokrynologa. Bo i leki
> potrafił sensownie dobrać i wysyp pryszczy wyleczyć...

a ten wysyp nie powrocil, jak przestalas brac leki? a pamietasz, co to byly
za leki?

1. Data: 2005-08-27 23:08:28

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <4310e4c8$0$15455$f69f905@mamut2.aster.pl> ruua wrote:

> a ten wysyp nie powrocil, jak przestalas brac leki?

Czasem przestaję na jeden cykl miesięczny. Nie wracają wtedy, ale chyba
przede wszystkim dlatego, że prawdopodobnie były efektem źle dobranych
poprzednich leków.

> a pamietasz, co to
> byly za leki?

Najpierw Cilest, a teraz Evra, która ma niemal identyczny skład :)

Iff

1. Data: 2005-08-28 19:41:09

Od: "AW" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprzednich leków.

> Najpierw Cilest, a teraz Evra, która ma niemal identyczny skład :)

:/ szkoda..

tzn fajnie ze na Ciebie działaja, ale ja jak brałam cilest to zadnej
widocznej poprawy nie zauważałam tylko moje libido cierpiało, teraz wrociłam
do triminuletu a z pryszczami mam cylk miesieczny... tzn pojawiaja sie i
znikaja, bardzo to up... tzn denrwujące :D

1. Data: 2005-08-29 10:21:11

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/27/2005 10:47 PM,Użytkownik Skakanka usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> tłusty i pięknie pachnie. Waniliowo-mlecznie. Na ulotce przeczytałam o
> innych kosmetykach z tej serii i teraz poluję:)

Rany, nie nadążam za nowościami :) Dobrze, że mój krem jest na etapie
rozciętej tubki i wygrzebywania reszty paluchem. Idę na łowy, dzięki za
inspirację :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-29 17:42:06

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> do triminuletu a z pryszczami mam cylk miesieczny... tzn pojawiaja sie i
> znikaja, bardzo to up... tzn denrwujące :D

Kiedyś, kiedy miałam poważne problemy z hormonami i szpikowali mnie Anteovinem i
innymi tabletkami działającymi o wiele silnej niż Cilest, trafiłam na starszą
panią ginekolog, która kazała mi brać Mastodynon. Takie ziołowe kropelki. Brałam
z rozpaczy, bo hormony miały za silne efekty uboczne, po prostu nie mogę ich
używać. Po dwóch miesiącach skończyły się moje problemy (jednym z nich był
trądzik). Może zapytaj swojego lekarza, czy uważa, że to mogłoby pomóc.
Ja teraz, kiedy czuję, że cos mi się rozregulowało, leczę się tym na własną rękę
(ale wiem, ze mogę) i ani razu się nie zawiodłam - naprawdę bardzo ładnie
reguluje hormony.

Kaśka

1. Data: 2005-08-30 10:04:40

Od: "Samanna" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl>

> Rany, nie nadążam za nowościami :) Dobrze, że mój krem jest na etapie rozciętej
tubki i wygrzebywania reszty paluchem.

uffff... a ja myslałam ze tylko ja mam takie sknerskie podejście :)

samanna

Poszukuję pudru w kamieniu
czy polski H&M ma strone internetowa?
wlosy - domowe sposoby po raz kolejny