wlosy - domowe sposoby po raz kolejny

1. Data: 2005-08-26 19:33:16

Temat: wlosy - domowe sposoby po raz kolejny
Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam na pewnym forum inf o "cudownym" wplywie nafty do wlosow. Duzo
osob ja poleca.

Olejek rycynowy stosuje obecnie, ale nie jestem zbytnio zachwycona,
najlepszy byl dla mnie Wax, ale skoro niezbyt nadaje sie do wlosow
farbowanych - a chce niedlugo je pofarbowac, to chcialam sie czegos wiecej
dowiedziec o tej nafcie, w archiwum nie za wiele znalazlam, ogolnie czy
probowalyscie moze ? :)
Kiedys juz o tym slyszalam, ale jakos mnie nie zainteresowalo - nie mialam
problemow z wlosami ;)

Macie moze jakies doswiadczenia z ta nafta?

1. Data: 2005-08-27 09:29:04

Temat: Re: wlosy - domowe sposoby po raz kolejny
Od: Pollie <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam doswiadczenia ;) Nafta jest super, kosztuje nieduzo i naprawde
dziala cudnie. Polecam.

plastry siilokonowe na blizny - PILNE!
Maskara AA - ktoś coś wie?
Czy jest w Polsce cien do powiek