Re: Wnusia - zdjęcia :-)

Date: Mon, 09 Dec 2013 18:49:26 +0100
From: Trybun <C...@j...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci
Subject: Re: Wnusia - zdjęcia :-)
<ig6xlszh2wor$.g9uw8lvqp39q.dlg@40tude.net> <1...@h...pl>
<eu4gxjik6ggk$.1sll442im42rq.dlg@40tude.net>
<1...@h...pl>
<tdjlxjooea3k.148niy7bwq24k$.dlg@40tude.net>
<1...@h...pl> <d2l9k9sq74qy.rm6jw18z8mgw$.dlg@40tude.net>
<10x73t5c3smlg$.dlg@habeck.pl>
<6f65icgcdiy7$.n7njqp8tmr51$.dlg@40tude.net>
<1l69g97h1ke9i$.dlg@habeck.pl>
<1r039lmwcc537.dq841mk1k8j1$.dlg@40tude.net> <3...@h...pl>
<nmexegkjpdjp.12fus9dr4505c$.dlg@40tude.net>
<nri1stpj7o5p$.dlg@habeck.pl>
<529db2b6$0$2356$65785112@news.neostrada.pl> <6...@h...pl>
<l7lh37$t6q$1@usenet.news.interia.pl> <uc4uuyxg7qo5$.dlg@habeck.pl>
<l81cqq$hg7$1@usenet.news.interia.pl> <rabyb8eniubi$.dlg@habeck.pl>

W dniu 2013-12-08 12:43, Habeck Colibretto pisze:

> Kłamiesz.

Ale chyba sobie zdajesz sprawę że to tylko Twoje subiektywne odczucie?

> Ale czytają. Taki urok.

U tych którzy maja jakieś poczucie smaku, wcześniej czy później
wylądujesz w filtrze.

> Nie dość, że na białym koniu, to nieskalany! Do Sevres proponuję Cię
> wrzucić i pod szklany klosz schować.
> To teraz zwróć uwagę na argumenty, a nie na to co pisała Ikselka o tym co
> ja pisałem.
> Jakoś nie zauważyłem, żebyś jej zwracał uwagę, że interlokutorów wyzywa i
> obraża.

Tak, wyobraź sobie że ja decydując się na zabieranie głosu w usenecie
postanowiłem pisać tylko o prawdzie i faktach. Czyli tym czego nie mogę
robić bez konsekwencji w realu.

Inaczej wyglada ożywiona dyskusja, w której nie sposób uniknąć paru
nieparlamentarnych słów, a inaczej zwykłe czepiactwo a`la H. C.